Kan software niet meer verwijderen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tevjor

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Beste mensen,

Via het configuratiescherm => Software , kan je alle geinstalleerde software verwijderen.

Dit zou via de optie Verwijderen moeten, wat getoond wordt bij de betreffende software die je selecteert.

De optie Verwijderen is sinds enige tijd NIET meer zichtbaar als ik bepaalde software selecteer.
Normaal zie je in het blauw geselecteerde een wit kader waarin je Verwijderen ziet staan.
Deze optie is dus verdwenen.
Hierdoor kan ik geen software meer verwijderen.

Wie kan mij vertellen hoe ik deze optie weer terug kan krijgen, zodat ik gewoon weer via het configuratiescherm software kan verwijderen ?
Mogelijk dat mijn instellingen niet juist zijn ???

Ik heb gister een systeemherstel gedaan naar een paar weken terug. Dit heeft niets aan de situatie veranderd.
Nu heb ik opnieuw een systeemherstel willen doen, maar dan nog verder in de tijd.
Dit is een volgende probleem, dit werkt niet meer.
Elk herstelpunt wat ik selecteer, wordt niet uitgevoerd.

De vraag blijft dus hoe ik in mijn configuratiescherm => software, weer de optie Verwijderen terug krijg !

Ook met dit programma wordt alleen de software genoemd die ik ook via configuratiescherm => software kan verwijderen.

De overige software kan ik dus nog steeds niet verwijderen.
Mijn probleem is dus nog niet opgelost.

Zijn er nog andere mogelijkheden of oplossingen ?

Kijk eens in het register in deze sleutel

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

of daar die programma's nog te vinden zijn.
(Schoonmaak foutje)
Zijn de subsleutels van die programma's niet aanwezig kan je ze niet via die optie verwijderen.

Je kan dan proberen de betreffende software eerst te verwiideren uit je program and files map en dan weer opnieuw te installeren.
:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan