kan software niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

banjo

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
hallo, ik had roxio media 7.0 brandsoftware engelse versie, deze heb ik verwijderd om 9.0 de ned. versie er op te zetten.
Bij het installeren kreeg ik een foutmelding maar ik ben gewoon doorgegaan.
Als ik het prog opstart ziet hij mijn dvd spelers niet meer.
Nu wilde ik het laatste (9.0 er weer af halen maar het lukt mij met geen mogelijkheid)
opnieuw installeren van 7.0lukt ook nietmeer, hij vraagt steeds om een patch, alles al gescand op spyware etc.in veilige modus, via config scherm
ook hand matig in het reg, geprobeert maar ook niet
telkens als de pc opstart krijg ik een schermpje met windows installer in beeld

wie kan mij helpen op het progr. geheel te verijderen ????
mvg Banjo

regcleaner

Even zoeken, dan download je regcleaner, die kan ook onwillige honden verwijderen.

Eric:thumb:

En in Veiligemodes??

Ander eens met dit proberen,kan je ook veel mee >software weghalen>installeren en verwijderen>enz

hey bedankt voor jullie reakties ik heb reg clean er op gezet en nu start de windows installer niet meer op tijdens het opstarten.dus dat heb ik al weer voor elkaar.
Wel blijf ik de software zien bij software in config scherm.
Ook kan ik het prog. niet opnieuw installeren omdat ik dan een foutmelding krijg dat een patch ontbreekt.
Heel vreemd, had ik eerder nooit geen last van
groet, Banjo

In Software kan je nogmaals er op klikken en vragen te verwijderen,kan zijn dat de regel dan wordt weggehaald

Als er verder geen melding er van komt ,niet meer op letten

Helaas

Maar wat heb je geprobeerd. Je moet wel de eerste tab gebruiken als hij zegt dat het met installeren en verwijder niet gaat.
Regcleaner.jpg

P.S. Daarna ook nog bij tools register opschonen

Laatst bewerkt:
hmmmm ik wordt volgens mij gek, iedere keer probeert de windows installer media creator op te starten, bij software krijg ik zelfs de keus niet om het progr. te verwijderen.
Ben bang dat ik windows er opnieuw op moet zetten

ps was ik vergeten te zeggen, telens als ik bv ee bestandje naar een andere map wil kopieren dan start de windows installer weer op en ik kan dan niets meer doen, zou het een virus kunnen zijn ???
Ik heb zojuist met avg gescant, maar er is niets gevonden

Nee

Ik ken dat probleem heb het zelf ook gehad.

Heb toen dacht ik wel de schuldige msi verwijderd (maar weet dat niet zeker). maar moet echt kunnen met Regcleaner hoor.

Soms een paar keer switchen tussen Software van config en regcleaner.

Roxio is een kwaie dat is bekend.

Eric.:thumb:

P.S. En als de msi niet wil KillBox gebruiken.

Laatst bewerkt:
ga het nog eens proberen
bedankt dat je de moeite neemt om me te helpen.
mvg Banjo

Net zo lang tot het lukt

Geen probleem.

Je weet ondertussen wel hoe die Msi heet denk ik, dan zoeken en weggooien, kan nooit kwaad.

Wil je het proberen met hulp op afstand.

Eric.:rolleyes:

Wil je het proberen met hulp op afstand
Eric apestaart hetnetniet punt nl

Laatst bewerkt:
Hey, ik heb het zelfde probleem.. onwijs irritant..

ik weet niet hoe ik het moet oplossen... Als ik nu rechtermuis op bv. een HDD doe, wil Idriver.exe Roxio gaan installeren...

groeten,
Jerone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan