kan sommige drivers niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexsteenland

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Ik heb een klein probleem.

ik heb een packerd bell computer en die heb ik geformateerd.
Nu heb ik daar een andere versie van windows erop gezet en nu heb ik maar 16 kleuren en geen geluid meer.
Als ik hem opstart zegt hij dat vnetvidieo niet kan vinden en wil naar nieuwe hardware zoeken.
Ik stop dan de orignele cd-tjes erin maar hij vindt niks hoe kan ik dit oplossen?

mvg

Je kan op de Packard Hell site je drivers vinden als je weet welk type PC je hebt!!

Jah da's niet zo slim :)
Je had voor je format even moeten kijken welke devices in je apparaatbeheer stonden.....
Gelukkig biedt PB inmiddels een grrot aantal drivers voor devices aan, dus als je je type weet kan je een heel eind komen, soms een beetje puzzelen, maar uiteindelijk zal het wel lukken..

waar te vinden

Op de packerdbell site kom ik niet veel verder
Welke site kan ik hiervoor dan het beste gebruiken.

met vriendelijke groet

Klopt, de site is niet echt lekker overzichtelijk; ik heb daar ook vaak lang moeten zoeken. Uiteindelijk lukt het echter wel als je de goede gegevens (o.a. het serienummer van je p.c.) intypt op onderstaande site:

http://support.packardbell.com/nl/

Als je weet welke devices drivers moeten hebben en je type's en merken van deze devices hebt is het niet zo moeilijk, kan je gewoon zoeken op bv driverguide.com.
Meestal weet je dit dus niet en heb je geen zin om je hele pc uit elkaar te halen, dan kan je via type van je PB op de PB website drivers vinden......

Ik heb niet gezegd dat ze makkelijk te vinden waren, alleen dat ze er tegenwoordig tenminste op staan :D

Als je weet van welke onderdelen je de drivers mist, kun je met Aida32 kijken welke drivers je nodig hebt.
Werkt zeer gemakkelijk.. :thumb:

NielsM

Geplaatst door lexsteenland
Ik heb een klein probleem.

ik heb een packerd bell computer en die heb ik geformateerd.
Nu heb ik daar een andere versie van windows erop gezet en nu heb ik maar 16 kleuren en geen geluid meer.
Als ik hem opstart zegt hij dat vnetvidieo niet kan vinden en wil naar nieuwe hardware zoeken.
Ik stop dan de orignele cd-tjes erin maar hij vindt niks hoe kan ik dit oplossen?

mvg

Is het bij jou zo dat je videokaart en geluidskaart op je moederbord zitten? Of zitten die in je pci / AGP sloten?
Als ze op je moederbord zitten.. Kijk met Aida32 wat voor moederbord in je pc zit.. Download dan op de website van je moederbord fabrikant de drivers voor je moederbord..
Installeer deze en dan zijn volgens mij je beeld- en geluidsproblemen opgelost..

NielsM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan