kan sommige emails niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
216
Als ik nieuwe berichten binnenkrijg kan ik deze zonder moeite verwijderen. Echter er staan 19 berichten in mijn live mail uit Januari dit jaar die niet te verwijderen zijn. Als ik ze verwijder dan staat er: er is een onbekende fout opgetreden.



Deze fout heb ik nu ook op de laptop dus waar ligt het aan?
 
Hallo Kees. waar staan die mails postvak uit?? of welke map. Je zou kunnen proberen om offline te werken iets uitmaakt. Start, tab Extra, offline werken.

Eventueel dan alles afluiten en weer opstarten. :(

Laat weten als het niks is. groet. @ fvanmil. Hij gebruikt windows live mail, maar typte live mail.
 
Laatst bewerkt:
dan ligt aan de computer of laptop zelf, want ik gebruik namelijk ook live mail en ik kan nog steeds dingen verwijderen van een jaar geleden
 
Dit probleem heb ik ook wel eens. Als je probeert om het mailtje te openen lukt het dan ook niet?
Meestal na het (proberen) te openen van het mailtje lukt het verwijderen wel.
 
Ik zou vermoeden dat je anti-virus programma die mails blokkeert. Ik neem aan dat je o.b.v. de titel wel kunt inschatten of het normale (betrouwbare) mail is of spam/phishing/trojan mail.

Tijs.
 
Topic verplaatst van Browsers-Microsoft Internet Explorer ----> Mail programma'sWindows Live Mail (Vista / Win7)

Succes met je vraag.
 
Hallo, ik heb dat probleem ook regelmatig . het is een fout in Vista. ik heb dat een paar jaar geleden ook eens nagevraagd in helpmij enm kreeg toen van iemand een brief met handelingen die je moet doen. Maar het lukt wel .ik ben een eerlijk mens dus als je belangstellinmg hebt stuur mij je e-mail en dan krijg je vanmij een copy van die brief
 
Ik gebruik inderdaad Windows Live mail. Het zijn normale mails dus absoluut geen spam of zo. Deze mails kan ik niet meer openen ook ik kan er dus niets mee doen. Zodra ik het probeer te openen komt er al: er is een onbekende fout opgetreden.

Ik gebruik verder windows 7 ultimate als besturing van mijn pc.
 
Tis toch gelukt uiteindelijk. Eerst de mails een voor een openen ( wat niet lukt) je krijgt dan de foutmelding, echter gelijk erna kon ik ze wel verwijderen. Dan ineens wel. Jongens van harte bedankt voor het meedenken en oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan