kan sommige files niet kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Probeer bestanden over te zetten van oude schijf naar grotere. Het kopieren stopt om de haverklap en geeft dan de foutmelding die ik als bijlage meestuur.
Wanneer de foutmelding op het scherm komt moet ik weer opnieuw beginnen met kopieren. Overslaan van de geweigerde file zou eigenlijk wel moeten kunnen, maar ik weet niet hoe.
Vraag 1 is echter wat is de oorzaak van de foutmelding en het stoppen van de kopieergang?

m.v.g.,
henk sr
foutmelding.jpg

De melding is er voor bedoeld te melden dat het bestand in een programma is geopend.

Het niet kunnen schrijven van het bestand naar de nieuwe schijf zou ook als oorzaak kunnen hebben dat de nieuwe schijf FAT-geformatteerd is in combinatie met een bestand groter dan 4 GB, maar dat zal wel niet het geval zijn.

Bedankt voor je snelle ractie Wim.
De files zijn niet geopend. (jpg foto's) en de schijf is NFTS geformateerd. Het is een Sata2 schijf, maar dat maakt toch niet uit bij kopieren. Is er een manier om de geweigerde files over te slaan en verder te gaan i.p.v. iedere keer opnieuw het kopieren te moeten herstarten???
henk sr

Laatst bewerkt:
Heb je ze ook niet in een een of andere schermbeveiliging of als achtergond van je bureaublad staan?

Misschien is het handig ze over te zetten in de veilige modus van de pc, dan draaien er niet zoveel programma's mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan