Kan sommige sites niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Derwinnn

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Zoals de titel al zegt, ik kan sommige sites niet openen...
Verder kan ik niks opzoeken met google, als ik op 'zoeken' druk blijft de statusbalk op de helft hangen en komt er vervolgens niets in beeld.

Wat moet ik nu doen? Want Google & Hyves gebruikte ik dagelijks...

Bij voorbaat dank,
Derwin.

ik had ook zo'n probleem, dat kwam omdat ik een virus had kwam ik later achter. Heb je mischien een virus op je pc?

ik had ook zo'n probleem, dat kwam omdat ik een virus had kwam ik later achter. Heb je mischien een virus op je pc?

Dat zou heel goed kunnen, maar ik heb geen idee wat voor virusscanner ik zou moeten gebruiken..
Ik heb nu AVG Free en daar heb ik gisteren nog mee gescand en het vond geen virus..

Dat zou heel goed kunnen, maar ik heb geen idee wat voor virusscanner ik zou moeten gebruiken..
Ik heb nu AVG Free en daar heb ik gisteren nog mee gescand en het vond geen virus..

Heb je ook een echte spyware scanner over je computer heengehaald

je moet anders een hijack maken en ff laten nakijken, had ik toen ook gedaan en binne 2 dagen was ik van het probleem af

Hijack:

Stukje informatie gekopieerd van www.hijackthis.nl :

Download Trend Micro Hijack This™ (http://download.bleepingcomputer.com/hijackthis/HJTInstall.exe)
Dubbelklik op Hijackthis-setup
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst

Dubbelklik op het Icoontje van Hijackthis
Klik op "Do a systemscan and save a logfile"
Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.
Houd gelijkt tijdig de CTRL en C toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.

Log in op het forum en klik hier Forum op "nieuw onderwerp"
Voorzie dat van een Titel en een omschrijving van je probleem, vertel ook wat je al wel heb gedaan en wat je niet kon doen.
Plak nu het HJT logje in je bericht door met de rechtermuisknop te klikken en kies voor plakken.
Klik vervolgens op OK

Site forum: http://www.hijackthis.nl/forum/viewforum.php?f=4

Eerst ff snel registreren op de forums (gratis)
mvg (experst kijken je log na)

Al geprobeerd een herstelpunt te benutten naar een moment waar het wel werkte. Heb mijn twijfels of dit door malware veroorzaakt wordt.
Scannen kan nooit kwaad natuurlijk.

@ Wijhelpenjou

Nee dat heb ik nog niet gedaan, heb je tips voor een goede scanner? Dan probeer ik dat meteen!

@ TomTom1

Ik zal dit vanavond zeker proberen en laat dan meteen weten wat eruit is gekomen.

@ Raymond Bos

Dit wilde ik een tijdje terug ook al proberen, maar toen de computer zich opnieuw opstartte en ik weer op mijn bureaublad terecht kwam stond er dat er een fout was en dat de computer niet hersteld was naar dat herstelpunt..

Derwinn, dat logje moet je op de site plaatsen van hijack;)

Nod32 is een goede scanner, die weinig geheugen gebruikt, er is een proefversie van 31 dagen

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan