Kan spel niet verwijderen van me pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skietje5

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2010
Beste Helpmij/andere,

Ik heb het spel Borderlands gekocht en geinstalleerd op mijn computer.
Ik heb het spel ook nog even gespeeld voordat de problemen zich voor deden.
Na het spelen heb ik mijn computer afgesloten en wilde ik gister weer spelen.
Ik heb toen de snelkoppeling van Borderlands geadd in het programma Steam.
In principe hoort dit geen probleem te zijn als ik hem maar add als een non-steam game.
Ik heb hem geprobeerd te starten maar dit was zonder resultaat en met een error.
Toen heb ik de gehele installatie map van Borderlands verwijdert zodat ik hem weer opnieuw zou kunnen installeren.
Toen keek ik bij het configuratiescherm bij programma's verwijderen en daar stond hij er nog steeds bij wat ik best appart vondt omdat ik de hele installatiemap al verwijdert had.
Ik heb hem geprobeerd daar te verwijderen maar daar kreeg ik ook een error.
Ik heb hiervoor het programma Add Remove Pro gebruikt om hem alsnog te verwijderen.
Na dit gedaan te hebben stond Borderlands inderdaad niet meer bij mijn programma lijst van het configuratiescherm.
Nu wilde ik dus de CD van Borderlands weer in mijn PC doen om hem weer opnieuw te installeren, maar nu krijg ik alleen de optie om hem te Uninstallen en geen optie om hem opnieuw te installeren terwijl mijn PC dus duidelijk aangeeft dat het spel er dus niet meer op staat en het dus wel mogelijk hoort te zijn.
Ik gebruik Windows 7.

Hoor graag van jullie!

Skietje5.

P.S. Sorry voor het lange bericht =P.

cd erin op uninstal drukken en daarna opniew met cd instaleren

groet menno

Zet eens een systeemherstelpunt terug naar een datum dat alles er nog op stond.

Verwijder dan m.b.v. de cdrom.

CD er in en uninstallen werkt niet want dan krijg ik een error.
Een systeemherstel had ik al gedaan, was ik vergeten te vermelden in het bericht sorry!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan