Kan spelletje niet verwijderen, Sims2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cuba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cuba

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2006
Hallo,
Ik heb een probleempje met Sims2.
Gisteren heb ik dit geinstalleerd zonder problemen, vandaag kreeg ik echter een foutmelding, dus wil ik het spel eraf halen via configuratie- software.
Ik krijg steeds de melding: Can't get string id 48. Ik kan het dus niet verwijderen:confused:

Met Doom3 heb ik ook een probleem ivm deinstallatie, hij 'flits' eventjes de install wizard maar meer niet. Hij desinstalleert niks.
Graag raad, want ik word er gek van.

Groeten,
Karo

Laatst bewerkt:
doe anders systeemherstel, even naar het gedeelte voordat je het spel deinstalleerde.

mocht dat niet lukken kan je het altijd nog handmatig doen maar dat is wel zeer af te raden want dan moet je het register in, wacht eerst maar op meer reacties:confused:

U spreekt tegen een leek:D
Systeem herstel heb ik gevonden! Kan je mij stap voor stap uitleggen waar ik op moet klikken enzo?

Laatst bewerkt:
yep is goed,
als je systeemherstel opstart klik je op eerder systeempunt herstellen en dan op volgende
kan dan even bij de datum waarop je je spel erafgehaald hebt, en dan komt er wat tekst te staan met wat info over het punt,
als je ergens deinstallatie of verweidering van de sims 2 ziet staan moet je die aanklikken
staat dat er niet dan gewoon het eerste heerstelpunt wat er voor zit(denk er wel aan dat de bestanden dioe je hebt opgeslagen na de datum van het herstelpunt hebt opgeslagen weggaan dus maak daar een backupje van)
klik dan 2x op volgende en dan begint het herstel!:thumb:

Oke, dat lijkt gelukt te zijn.
Maar als ik via start ga zie ik het er nog wel altijd instaan. Maar in configuratie-software staat het toch niet meer.

Bedankt voor je hulp:thumb:

Krijg Doom3 niet verwijdert

Nieuw gelijkaardig probleempje met DOOM3.
Ik klik in configuratie-software op wijzig/verwijder Doom3 en ik krijg een flits van een install wizard maar verder doet hij totaal niks.

het ziet er toch meer uit dat dit een systematische fout is,
al is heel de pc opgeschoond, probeer hetzelfde anders is, ow en als je schijf in 2 delen verdeeld is of je hebt een aparte (deel)schijf waar je spelletjes op staan dan zou ik die maar gewoon even formatteren

Bij Doom3 kan ik geen systeemherstel doen, het staat er al langer dan een jaar op.
Aan formateren ga ik zelf niet beginnen, ik zal mijn pc wel effe binnendoen bij een hersteller.

Toch bedankt voor je hulp ;)

weet je waar al die zooi staat? dan kan je het handmatig doen. gewoon mapje selecteren en dan shift+delete
dan ben je niet de snelkoppelingen kwijt enzo, en hij is ook niet goed weg, maar je hebt weer bijna alle ruimte op je schijf terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan