Kan spywareblaster niet upgraden of verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Goedenavond beste helperinnen en helpers

Ik heb voor het ogenblik spywareblaster 1.05 op mijn PC. Nu wou ik daarjuist de versie 1.06 opzetten. Maar.... No way. Foutmelding : Unable to open install.log file.
Mijn vraag is, hoe kan ik nu de 1.05 versie verwijderen, en upgraden?

vanzwam zei:
Goedenavond beste helperinnen en helpers

Ik heb voor het ogenblik spywareblaster 1.05 op mijn PC. Nu wou ik daarjuist de versie 1.06 opzetten. Maar.... No way. Foutmelding : Unable to open install.log file.
Mijn vraag is, hoe kan ik nu de 1.05 versie verwijderen, en upgraden?

Ik doe altijd gewoon de nieuwe Downloaden en installeren,ik haal nooit de oude weg,die wordt overschreven naar de nieuwe;)

hallo vanzwam, staat ie bij jou niet in
conf.scherm>software?

@ Bandit, dat gaat dus niet, krijg deze foutmelding.
@ Franz, inderdaad. Maar ik krijg dan dezelfde foutmelding

vanzwam zei:
@ Bandit, dat gaat dus niet, krijg deze foutmelding.
@ Franz, inderdaad. Maar ik krijg dan dezelfde foutmelding

Handmatig de Dir verwijderen en CCleaner erna overheen en dan opnieuw

Vind ik eigenlijk nogal een groffe manier, ik wacht nog even af, en ja als er geen andere mogelijkheid, zal het zo wel moeten. Maar in het register liggen rommelen, heilige schrik van.

vanzwam zei:
Vind ik eigenlijk nogal een groffe manier, ik wacht nog even af, en ja als er geen andere mogelijkheid, zal het zo wel moeten. Maar in het register liggen rommelen, heilige schrik van.

Kan je gerust doen,CCleaner haalt dan alleen de loze verwijzigingen weg.
En deze doe ik dan altijd er na,en wat die vindt mag ook weg
http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm
Onder Extra /Registeropschonen/doe ze allemaal

Als je besluit een registercleaner te gebruiken wel even een backup maken!:cool:

Gaat dit echt over SpywareBlaster? De nieuwste versie daarvan is 3.5.1. ;)

buffy zei:
Gaat dit echt over SpywareBlaster? De nieuwste versie daarvan is 3.5.1. ;)

Inderdaad niet, was een schromelijke vergissing mijnentwege, Mijn excus hiervoor:o

Het euvel is reeds opgelost nu. Ipv spywareblaster, ging het over ad-aware detection. Gewoon laten overschrijven, en er staat nu toch 1.06. Nogmaals sorry. :o

Dus opgelost.

Ik dacht al dat het over AdAware ging. Had zelfs het antwoord al klaarstaan:

I am unable to uninstall my Ad-Aware program. I get the message "Can't find Install.log"

If you wish to remove our product, try these alternatives:

1. Click "uninstall Ad-Aware" in the lavasoft folder of your start menu

2. If it does not work, open your control panel, click add/remove programs and locate Ad-Aware SE

3. If it still does not work, locate and run (double-click) the file "unwise.exe" (the .exe might not be shown). It should be found in C:\program files\lavasoft\Ad-Aware SE [Personal/Plus/Professional]\

If that does not work, or if you get a message saying something like "Can't find Install.log," perform a manual uninstall, which is not a very difficult procedure. Do the following:

1. Click on "my computer" and navigate to your Lavasoft Ad-Aware folder (C:\program files\lavasoft\ad-aware \

2. Run the file unregaaw.exe

3. Delete the entire ad-aware folder

4. Delete your Lavasoft Ad-Aware link in your start menu (if present)

5. Delete the Ad-Aware icon(s) from your desktop(if present)

6. Navigate to C:\Documents and Settings\[User Name]\Application Data\Lavasoft and delete the entire Lavasoft folder.

7. Empty your trash bin

8. Reboot.
bron

Misschien heeft iemand er nog iets aan. :)

vanzwam zei:
Inderdaad niet, was een schromelijke vergissing mijnentwege, Mijn excus hiervoor:o

Het euvel is reeds opgelost nu. Ipv spywareblaster, ging het over ad-aware detection. Gewoon laten overschrijven, en er staat nu toch 1.06. Nogmaals sorry. :o

Dus opgelost.

Ja we worden ouder PAPPA:D

@ Buffy, bedankt in elk geval, Tekst is al gecopieerd, kan altijd van pas komen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan