Kan startpagina niet veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit de 2e

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Alleen in Chrome kan ik de startpagina niet wijzigen. In Firefox en IE heb ik het kunnen aanpassen en verwijderen, in Chrome niet.
Ik kan bij instellingen wel de wijzigen doorvoeren, en de zoekmachine die ik niet wil verwijderen, als ik de browser open krijg ik opnieuw de startpagina die ik niet wil.
Ik heb meerdere keren chrome opnieuw geinstaleerd, handmatig mapjes van Chrome weggegooid, prullebak geleegd. Ook bij instellingen staat de gewijzigde startpage ingesteld zoals gewenst, en staat de niet-gewenste zoekmachine niet meer in het lijstje van zoekmachines.

Als ik de browser echter open krijg ik alsnog ; http://start.mysearchdial.com/ :mad:

Ik heb nu Panda antivirus, en cc cleaner gebruikt. Welk goed spyware/malware programma kan ik daar nog naast draaien zonder conflicten? en is er nog een manier om van de ongewenste startpage af te komen?

Dat is mooi, want ik hou ook niet zo van die andere programma's om daar weer iets mee op te lossen.
Vaak is het rommel en blijft er vaak wat achter hangen als je weer vergeet iets uit te vinken.
Ik zeg niet dat het verkeerd is. ;)

Ik zal de instructies van pcwebplus die Ronaldino post ook opvolgen zodra ik er tijd voor heb.
heel vaak zit er nog allerlei verborgen rommel die problemen kunnen geven en met een hijackthis log kan dat opgespoord en verwijderd worden.

Daar heb je gelijk in met Hijack, maar dat doen ze hier niet meer helaas wat je al zei. :( ;)

installeer malwarebytes (30 dagen gratis) update de software, start jouw computer op in de veilige modus en doe een fullsystem scan. Dit lost altijd veel problemen op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan