kan stuurprogramma niet verwijderen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter frobo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

frobo

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
ik heb sinds een test met spraak via MSN op mijn laptop een vreselijke galm in mijn geluid.

Ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met een stuurprogramma dat toen geinstalleerd is. Ik wil dit stuurprogramma in apparaatbeheer verwijderen.

Volgens 'help' moet ik op het stuurprogramma rechtermuis klikken, waarna de optie 'verwijderen' verschijnt.

Die staat echter NIET in het rijtje opties. Wie weet hoe dit kan? Hoe ik dit stuurprogramma op een andere manier kan verwijderen? Liefst zonder XP opnieuw te moeten installeren.

Groet

Staat je microfoon nog aan? Misschien een hele domme vraag hoor, maar het zou misschien ook rondzingen kunnen zijn.

Poekie

Op die driver rechtsklikken. Eigenschappen, stuurprogramma. Daar kun je verwijderen.

Spraak galmt

goedemorgen,

heb je al geprobeerd om via configuratiescherm-geluiden naar het tabblad spraak te gaan. Klik op geavanceerd en wijzig de instellingen eens. Succes

hallo daar ben ik weer.

Elisa, het gekke is dat ik in Apparaatbeheer bij rechtsklikken > eigenschappen geen tab 'stuurprogramma' te zien krijg. Er is geen mogelijkheid tot verwijderen.

Ik heb in tabblad spraak ook van alles geprobeerd. De galm blijft.

Iemand nog een andere suggestie wellicht?

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan