Ik heb vandaag een nieuwe telefoon (Samsung D900i) binnen gekregen en zit al weer gelijk met het (belangrijkste) probleem: het verzenden van bestanden.
Ik heb hierbij een usb kabel gekregen waarmee je dus ook bestanden e.d. zou moeten kunnen versturen en ontvangen. Ik heb de drivers geinstalleerd en mijn telefoon aangesloten in de usbpoort van mijn computer. Het probleem is nu dat mijn computer de telefoon wel ziet, maar ik geen bericht krijg dat hij is aangesloten. Bij 'deze computer' staat ook niet de schijf (H) wat er geloof ik hoord te staan.
Ik kan nu alleen bestanden verzenden via Bleutooth zelf en niet via het kabeltje.
Weet iemand hier een oplossing voor?*
*Geprobeerd:
- Configuratiescherm -> printers en andere hardware -> hardware toevoegen
- Telefoon aan en uit zetten
- Computer opnieuw opstarten
- Drivers opnieuw geinstalleerd
Alvast bedankt,
*Dex
Ik heb hierbij een usb kabel gekregen waarmee je dus ook bestanden e.d. zou moeten kunnen versturen en ontvangen. Ik heb de drivers geinstalleerd en mijn telefoon aangesloten in de usbpoort van mijn computer. Het probleem is nu dat mijn computer de telefoon wel ziet, maar ik geen bericht krijg dat hij is aangesloten. Bij 'deze computer' staat ook niet de schijf (H) wat er geloof ik hoord te staan.
Ik kan nu alleen bestanden verzenden via Bleutooth zelf en niet via het kabeltje.
Weet iemand hier een oplossing voor?*
*Geprobeerd:
- Configuratiescherm -> printers en andere hardware -> hardware toevoegen
- Telefoon aan en uit zetten
- Computer opnieuw opstarten
- Drivers opnieuw geinstalleerd
Alvast bedankt,
*Dex