kan the battle for middle earth 2 niet instaleren op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

mauro novi

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
zodra ik het spel , battle for middle earth 2 , ga installeren zegt ie (zodra hij bij 28% is) kan het bestand audio.big niet kopieren opnieuw proberen of annuleren.:mad:
ik heb van alles geprobeert:confused:, maar constant zeggen ze dat ik die nieuwe patch moet installeren, maar dan moet je het spel ook al geinstalleerd hebben. en dat lukt dus niet!:(
help mij alsjeblieft!!!

Kijk eens in Schijfbeheer of de partitie waar je op wilt installeren misschien Fat32 is ipv. NTFS. Ik vermoed namelijk dat dat audio.big groter is dan 4 Gigabyte, want dat is de grens van bestandsgroottes in Fat32.

Succes,

Tijs.

wat bedoel je pecies met dat antwoord? ik weet zeker dat mijn audio goed genoeg is voor het spel want de computer is net nieuw!
of je even precies wil uitleggen hoe ik het WEL kan installeren?:)
op zo'n soort manier: druk op start. en dan op mijn documenten.enzovoort
alvast bedankt!

mauro

Audio.big is een bestand, vermoedelijk is deze groter dan 4GB. Mogelijk heb je kans dat jou hardeschijf als FAT32 geformatteerd is, waarop je het spel wilt installeren. Dit heeft niets met je geluidskaart zelf te maken.

Indien Vista: Maak nieuwe snelkoppeling naar diskmgmt.msc op Bureaublad, rechtsklik erop, en kies voor Als Administrator uitvoeren.
Indien XP: Start -> Uitvoeren -> diskmgmt.msc

Kijk in het bovenste venster of in de kolom Bestandssysteem ergens Fat of Fat32 staat genoteerd. Kijk dan ook op welke schijfletter(s) dat van toepassing is.

Meld die schijfletters hier terug, en geef erbij aan wat per schijfletter aan wat die schijfletter voorstelt (dus van externe harde schijf, van interne harde schijf, van een USB-stick etc.)

Tijs.

er staan 2 dingen en er staat maar bij een iets geschreven en dat is NTFS.
wat moet ik nu veder doen?
alvast bedankt!

mauro

Is er misschien te weinig ruimte op C:? (Ik neem even aan dat in Schijfbeheer de C: schijf als NTFS staat aangegeven).

En verder de vraag hoe je het spel aan het installeren bent: Vanaf DVD of via zo'n "Virtuele cd-rom" zoals met Daemon Tools, Alcohol120%, Imagedrive?
Indien via Virtuele cd-rom: Brand het image (.nrg, .iso, .img etc.) eens naar DVD met programma's zoals ImgBurn, en probeer dan vanaf de fysieke DVD te installeren.

Ook is het natuurlijk mogelijk dat als je een gejatte versie gebruikt dat er met die versie iets mis is.

Tijs.

ik heb een gewone dvd rw die standard bij mijn packard bell computer zat.
en ik heb een soort van computer scan gedaan om te kijken of het spel er op kon en toen was alles groen ( ik had de link van een vriend van mij gehad). en bij mijn c schijf staat 445 GB van 584 GB beschikbaar. maar ik probeer hem wel op schijf D te installeren. mischien helpt het:)

ik heb het geprobeerd om het spel op schijf D te zetten. maar dat is niet gelukt.:(
hebben jullie misschien meer tips? ik hoop van wel want ik wil het spel graag spelen!
alvast bedankt!

mauro

Hoe oud is dat spel eigenlijk? En is het door de fabrikant aangegeven als geschikt voor Vista?
En waar heb je het spel vandaan? Is het een originele cd/dvd waar je van installeert?

Tijs.

hij komt uit 2006.
er staat op voor windows xp .en geen andere versies van windows (vista bestond toen nog niet).
ik heb het gekregen van mijn neven.
het is de originele cd/dvd van het spel. het is een classics van EA.
en ik heb gehoord dat ie bij sommige spelers het wel deed op vista home premium.
dus waarom doet het spel het dan niet op mijn computer?
en ik hoopte dat jullie wel iets wisten om het spel op mijn computer te krijgen.
ik heb het trouwens ook nog gebrobeert op een xp computer. en toen zei ie bij 32% : kan het bestand audio.big niet kopieren wilt u het opnieuw proberen of annuleren.
hopelijk hoor ik nog iets van jullie!

alvast bedankt

mauro

Gegeven dat het zelfs op een XP machine niet lukt geeft me het idee dat het op Vista ook niet gaat lukken.
Wat je kunt proberen (om krassen etc. uit te sluiten op de cd/dvd): Kopieer de hele inhoud van de cd naar een map op je pc, en probeer van daaruit te installeren. Houd wel de cd in de cd-romspeler tijdens de installatie.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan