Kan Thunderbird niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannie123

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2017
Berichten
5
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en - Shame on me - ik was eigenlijk helemaal vergeten dat dit forum bestond, alhoewel ik er "vroeger" weleens op keek.
Ik las op internet dat Windows Live email niet meer ondersteund wordt. "Vroeger" had ik Thunderbird tot dit ophield te bestaan. Jammer, want ik vond het altijd een fijn programma. Voor zover ik het mij herinner heb ik het nooit op mijn huidige laptop geïnstalleerd, maar nu wil ik wel weer graag terug naar Thunderbird, nu ik begrepen heb dat het (nog of weer) bestaat.
Ik heb echter een probleem met installeren. Ik krijg de melding dat mijn pc opnieuw gestart moet worden om een oude versie van Thunderbird te de-installeren, die ik dus niet heb. Toch maar opnieuw opgestart, maar na het opnieuw opstarten gebeurt er niets.
Ik kom er niet uit, heb al Windows Essentials gede-installeerd maar ook dat helpt niet.
Wie kan mij helpen ?
Bedankt alvast.
 
https://www.techwalla.com/articles/how-to-uninstall-thunderbird-completely-and-then-reinstall-it

Vrees dat het er wel heeft opgestaan en er nog resten zijn achtergebleven, kijk of bovenstaande tut helpt.
Bedankt voor jouw antwoord. Je had gelijk dat Thunderbird nog wel geïnstalleerd is geweest. Via het configuratiescherm had ik hem al verwijderd. Verder alle stappen uit de instructie opgevolgd, maar helaas krijg ik nog precies dezelfde melding, nl. dat mijn pc opnieuw opgestart moet worden om vorige versie helemaal te de-installeren. Vervolgens gebeurt er weer niets. Kan nog steeds Thunderbird niet installeren. Wel weer wat geleerd overigens, maar probleem is nog niet opgelost...
 
Zoek via verkenner naar mozilla en/of thunderbird of met onderstaande file browser, is shareware, voordeel bij zoeken is dat je alle regels ervan krijgt te zien.
https://www.ghisler.com/
Wel even bij opties die boel goed zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan