kan toepassing niet juist intialiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedthief

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Hallo,

Bij de meeste losse programma's (.exe) die ik opstart krijg ik de error code:

Kan de toepassing niet juist intialiseren (0xc000007b). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Dit is sinds vandaag en is heel irritand want meeste dingen werken niet, kan iemand mij misschien helpen hiermee?

@Speedthief: Als elke anti-virus dergelijke zaken zou detecteren en kunnen oplossen zouden er geen aparte programma's voor zijn...

Ik raad je dus sterk aan om gewoon te doen wat hoogteijling/Marcel aangeeft.

Tijs.

Kan ik dat ook met mijn eigen anti-virus doen?
Als je virusscanner nog wel naar behoren werkt natuurlijk wel en dan kun je die zeker als extra scan gebruiken maar de link die ik je gaf zou ik oo even exact volgen.

Groeten Marcel

Tijs was me weer eens voor.

Laatst bewerkt:
Het zou nog kunnen dat het Klez virus dit veroorzaakt.
HIER kun je een removal tool downloaden.
Post het resultaat maar.

groeten Marcel

Hij is nu bezig.

Ohja, en ik krijg nu om de 5 minuten een waarschuwing van mijn anti-virus dat hij een virus in quatantaine heeft gezet,
dat deed hij eerst niet :S

Hij geeft aan dat het een: Troj/Fuijf-gen is. Ik verwijder hem en hij komt meteen weer terug :S

Edit: nu ik de scan doe gaat de message niet meer weg en blijft het komen, telkens die waarschuwing dat er een virus in quarantaine is gezet en als ik hem verwijder zit hij er binnen 3 seconde weer in.

Laatst bewerkt:
Het zou ook nog kunnen dat je in je firewall/virusscanner hebt ingesteld dat ie .exe bestanden niet mag uitvoeren.
Probeer eens je Firewall/Virusscanner uit te schakelen en vervolgens een .exe uit te voeren.

Groeten Marcel

Werkt nog steeds niet, wanneer ik op klik krijg ik: WindowsApplication1 werkt niet meer.

Probeer anders systeemherstel uit te voeren naar een paar dagen terug, en kijk of je dan hetzelfde probleem nog hebt, bij virussen heeft dit geen effect, maar als het een andere oorzaak heeft is er een grote kans dat het dan opgelost is ;)

De programma's werken na het herstellen, de scan had niks gevonden.

maaar, Ik blijf de waarschuwing krijgen dat er een virus gevonden is, en als ik hem verwijder komt hij weer terug =/

Geeft hij ook de naam van het virus aan? In dat geval ff googlen ;)

Hallo, ik wou even zeggen dat bijna alles weer perfect werkt! :D

Nog 1 ding, wanneer ik MSN opstart krijg ik Windows Live Comminications Platform werkt niet meer en dan sluit MSN af, weet iemand hoe ik dit weg kan helpen?

Je zou de suggesties in de vierde posting (dus die van Destana) op deze webpagina kunnen proberen.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan