Kan Toetsenbord niet installeren op windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poezemarieke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2013
Oud toetsenbord weigerde plots te werken, dacht deze is stuk. Maar ook een nieuw toetsenbord weigert dienst. Bij apparaatbeheer zie ik na installatie een gele driehoek. Herinstalleren helpt niet. Zou iets met de register te maken hebben, hoe los ik dit op?
Alvast bedankt voor jullie hulp

Toetsenborden hebben over het alegemeen geen aparte driver nodig, dat regelt Windows vanaf XP meestal zelf wel goed, tenzij het een draadloos toetsenbord is.
Wat voor een toetsenbord is het: draad, draadloos, USB of ouderwetse paarse ingangsplugje?
Ik denk aan twee mogelijkheden:
1- een hardwarefout op het moederbord (hoe oud is de pc?)
2-malware. Welke virusprotectie zit er op? En al een volledige virusscan gedaan?

Laatst bewerkt:
Logitech met USB aansluiting, volledige virusscan uitgevoerd met Windows virusscan, pc denk ik ongeveer 2Jaar oud

Klinkt toch alsof er iets mis is met de hardware.
Probeer de volgende dingen eens:
- sluit het toetsenbord aan op een andere PC en kijk of ie het daar wel doet. Zo niet, dan is toch het toetsenbord kapot.
- sluit het toetsenbord op een andere USB-ingang (probeer alle USB-ingangen van de PC). Doet ie het op een andere ingang wel, dan is de USB-ingang waar ie oorspronkelijk zat kapot.
- probeer eens een ander USB-apparaat (bijv een USB-sticky of fototoestel) op de USB-ingang waar normaal het toestsenbord zit en kijk of die dan herkend wordt. Zo ja, dan is de USB-poort goed en zit het probleem echt in het toetsenbord, zo nee, dan zit het probleem in de USB-poort. probeer in dat geval alle USB-poorten en kijk wat er gebeurt.

Ga dat zo snel mogelijk uittesten, maar probeerde reeds op een USB ingang vooraan en daar deden beide toetsenborden het ook niet, een draadloos toetsenbord ook niet
Hou je op de hoogte, dank u

http://windows.microsoft.com/en-gb/windows-vista/troubleshoot-keyboard-problems

In een andere USP poort inpluggen en wachten, kan best lang duren voordat er door windows de keyboard wordt gezien.
Ook via dat gele uitroepteken kun je wat doen, deïnstalleren en opnieuw opstarten, zal de driver opnieuw worden geïnstalleerd, via eigenschappen, stuurprogramma installeren en handmatig doorgaan tot je een venster krijgt met de geboden drivers kan ook nog.

Heb dit allemaal al geprobeerd zonder resultaat, maar enkel op de USB ingang vooraan :(

Als ik dieper ging graven, vond ik iets van register probleem, code 19 dacht ik, ben niet 100% zeker en zit nu niet aan pc

Laatst bewerkt door een moderator:
@poezemarieke,

Welkom op Helpmij.nl

Heb je laatste berichten even samengevoegd je kan zolang er niet gereageerd is beter even voor bericht aanpassen kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan