Kan update 1.11 voor MoH AA niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
438
Kan update 1.11 voor MoH AA niet instaleren wat kan hiervan de oorzaak zijn? :S
 
Wel de goeie patch gedownload en niet bijv. voor Mohaa:Spearhead terwijl je eigenlijk alleen de pacth moet hebben voor de 1e Mohaa?
 
nee wel van mohaa maar hij zegt dat ik mohaa niet geinstalleerd heb terwijl ik hem wel geinstaleerd heb
 
dan heb je een no-cd crack gebruikt, het .exe bestand waar hij op zoek naar is is dus verandert, dit probleem had ik ook, maar ik heb het opgelost, hoe??...tjaa......dat mag ik volgens mij niet zeggen hier
 
Geplaatst door roelieboelie
...tjaa......dat mag ik volgens mij niet zeggen hier
dat mag best, als je maar geen link geeft:

Originele MOH.exe herstellen, updaten en dan een crack voor 1.11 gebruiken...
 
Bij mij een soort gelijk probleem, maar dat kwam omdat ik een andere taal had. je hebt nederlandse en engelse patches.
 
kan iemand een link sture waar de orginele mohaa.exe te downloaden is??? of is dit ook illegaal
 
Geplaatst door ibl
kan iemand een link sture waar de orginele mohaa.exe te downloaden is??? of is dit ook illegaal

nu vraag je om een nocd crack en dat mag niet, check je mail voor mijn message.
 
Laatst bewerkt:
nee ik bedoel geen nocd crack ik bedoel de orginele mohaa.exe die je meteen hebt na het instaleren..snap?
 
je moet MOHAA verwijderen van je PC (wel ff reserver copy van save-game makeuh) dan MOHAA opnieuw installeren, dan na de installatie meteen de update downloaden, als je die update geinstalleerd hebt dan op een of andere illegale site een no cd crack halen, saved games terug zetten, en je kan weer spelen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan