kan update's niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjima
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Hallo

ik krijg 13 update's binnen maar kan deze niet installeren . ik heb met Advanced SystemCare 6.2 pro mijn PC gescand en gerepareerd . maar dan nog niet . ik krijg de volgende melding :
ScreenHunter_01 May. 05 10.31.gif
wat gaat er hier mis ???????
wie kan mij helpen

Met vriendelijke groet
Tjima

ga ik doen
tjima

zojuist voorstel van vanschagen
kijk dit eens http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...alling-updates gedaan .

daarna PC opnieuw opgestart . opnieuw update's zoeken , hij vind dan 13 belangrijke updates, ik klik dan op updates installeren . dan gaat ie updates downloaden . doet ie tot 10%
dan gaat ie herstelpunt maken , dan krijg ik de melding mislukt 13 updates. zie vorige Bijlage 183400

ik werk met Windows 7 home .
en als ik mn installatie CD in mijn PC doe , dan geeft ie alleen maar aan installeren . en niet repareren .
wanneer ik het opnieuw installeert over mijn oude installatie. behoud ie dan mijn vorige instellingen of moet ik alles weer instellen ??????

tjima

Laatst bewerkt door een moderator:
Doe eens het volgende:
Start -->uitvoeren: typ services.msc en druk op Enter.
Zoek naar de service "Automatische Update" en schakel deze uit.
Verwijder nu de map C:\Windows\SoftwareDistribution

Schakel nu de service"Automatische Update" terug in.

Dorado jou tip werk ook niet. de volgende updates kan ik niet downloaden en installeren
ScreenHunter_01 May. 05 22.12.gif

Laatst bewerkt:
Hier wordt er over gesproken dat als je een dergelijke update handmatig installeert, dat de update niet beschikbaar is voor je systeem.
Dat zou dus kunnen betekenen dat 64bitsversie niet geplaatst is op Windows Update...

Download ze dus eens hier. (Typ de update in het zoekveld)

Hallo Dorado

al je tips uitgeprobeerd ook de link die jij gaf . maar zonder resultaat . ik heb ze handmatig gedownload van de Microsoft site . downloaden ging wel denk ik maar installeren niet.

Tjima

Draai deze FixIt
Komen hier geen bijzonderheden uit, zorg er dan voor dat je Windows malware- & virusvrij is.
Sluit alle actieve programma's en laat je virusscanner zijn werk doen...

ook dit geprobeerd weer geen resultaat .
ccleaner . gedraait. advancedcare stysem pro 5 gedraaid . en nattuurlijk mijn virusscanner KASPERSY gedraaid . deze geven allemaal geen problemen te zien .

gr
tjima

Zoals ik meldde:
"Hier wordt er over gesproken dat als je een dergelijke update handmatig installeert, dat de update niet beschikbaar is voor je systeem.
Dat zou dus kunnen betekenen dat 64bitsversie niet geplaatst is op Windows Update..."

Je hebt wel 64-bits updates gevonden?

Meestal geeft Windows Update problemen i.v.m. de .NET FrameWork updates.
Aangezien dit bij jou ook het geval is, doe dan eens het volgende:

1. Zet de Windows Updateservice uit. Combineer [windowstoets & r] => typ: services.msc, zoek "Windows Update" & schakel deze uit.
  2. Zoek in de programmalijst d.m.v. [windowstoets & ] toetscombinatie => typ: appwiz.cpl. naar geïnstalleerde updates.
    Rechtsklik alle .NET framework updates & verwijder deze.
  3. Herstart de computer
  4. Ga in Windows Verkenner naar de volgende map c:\Windows\SoftwareDistribution & verwijder deze.
  5. Download, unzip en voer de .NET Framework cleanup tool uit om de structuur van .NET Framework te verwijderen.
  6. Herstart nogmaals de pc
  7. Na de herstart download je het .NET Framework. Je begint met de hoogste versie (Op het moment van dit schrijven 4.5). Deze is hier te downloaden.
  8. Download & installeer nu de op-een-na-hoogste update etc... (Dit is niet versie 4; versie 4.5 is n.l.vervangend met hoge comptabiliteit)
  9. Herstart
  10. Activeer de service "Windows Update" zoals beschreven in stap 1 in omgekeerde volgorde.

dorade Thanks

ik ga het weer proberen . je leest het als het gelukt is . nogmaals bedankt

tjima

Hallo Dorado

ik heb ook je laatste tip uitgevoerd , maar helaas zonder resultaat . ik kan maar niet die NET framework updates . installeren.
vreemd

gr Tjima

Laatst bewerkt:
wie o wie kan mij helpen . ik kan diverse update s nog steeds niet installeren . zie bijlage . ScreenHunter_01 May. 20 21.41.gif

Tjima

Voer deze tool eens uit.

(Waarom sta je vraag als opgelost gemarkeerd?)

Dorado foutje bedankt !!!

ik nu heb ook je laatste tip geprobeerd . ook helaas zonder resultaat.
tjima

Probeer dit:
Download, installeer en voer Windows Repair All in One

1. Je kan evt. de Malwarebyte AntiMalware check over slaan in het proces.
  2. Ga naar Step 2: Voer File System check uit
  3. Ga naar Step 3: Voer System File Check uit
  4. Ga naar Start RepairsStart (Laat een systeemherstelpunt en een registerbackup uitvoeren)
In het keuzemenu vink je volgende punten aan:
  • Reset Registry Permissions
  • Register System Files
  • Repair Windows Updates
  • Repair MSI
  • Restore Important Windows Services

Herstart en schakel -tijdelijk- je antivirussoftware uit bij het updaten
Kijk ook of mss veilige modus met netwerkondersteuning de oplossing kan bieden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug