Kan USB-stick niet gebruiken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kap

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Hallo, beste helpers

Ik heb een vraag, namelijk, mijn PC ziet dat er een USB-stick word aangesloten maar hij is niet bereikbaar in: Deze computer of verkenner.
Hij is wel te vinden in computerbeheer (zie afbeelding) maar daar kun je er niets mee doen.
Is er nog hoop voor mijn compje?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
groetjes, Anton

ik zie hem dus niet in het plaatje.
maar je gebruikt xp.
heb je al bij de hardware gekeken of daar foutmeldingen staan.

Hoi, Puppie

Er worden geen vreemde dingen gemeld in Apparaatbeheer, er staat netjes bij schijfstations dat er een USB-stick aanwezig is.

Hoor van je, Anton

Hoi, Frisian

Ja hoor, hij doet het wel op mijn werk.
Ik heb vandaag de USB HUB weg gehaald en het nog eens geprobeerd met mijn externe schijf en die doet het ook niet.
De rest van mijn aangesloten apparaten, dat zijn: muis, toetsenbord, printer en scanner doen het wel.

Ik krijg het nu toch wel een beetje ............. , Anton

Ik begin nu te denken dat jpuw spanning voor de usb poorten niet meer aanwezig is.
je zou het eens met een usb hub met spanning kunnen proberen.
En als je de muis uit de usb poort halt en daar de stick in stopt wat doet die dan ??

Hoi, Puppie

De USB HUB is voorzien van stroom.
En de tweede optie wat betreft de muis heb ik ook al geprobeerd.
Ik heb net even een laptop van mijn buurman geleend om de gegevens van mijn USB-stick te halen.
Dus die werkt en mijn externe schijf ook.
Heb ook al een systemenherstel gedaan naar een paar weken geleden, maar dat mocht ook niet baten.
Heb ook nog in Apparaatbeheer de USB controllers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat heeft niets opgeleverd.

Groet, Anton

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb vorige week bij de mediamarkt een 2GB USB Stick gekocht, die op één of andere manier wel wil openen, maar hij herkent hem niet qua gegevens. Op de laptop van mijn vriend is hij prima te gebruiken. Mijn vriend had een tijdje geleden ook zijn mobiele harde schijf op mijn computer proberen aan te sluiten, maar daar had hij ook problemen mee. Bij mij is het ook zo dat de computer geen problemen herkent...
Ik hoop dat iemand ons kan helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan