kan verborgen mappen niet weergeven?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
hoe kan ik de verborgen mappen weergeven?.heb ze niet verwijderd,en toch kan ik ze nergens vinden.:o

Hallo,

Door in: my computer naar tools, folder options, view te gaan kun je daar instellen dat je hidden files en folders wel ziet

hiddenfolders.gif

succes

Ga in een map naar Extra --> Mapopties.
Ga nu naar het tabblad Weergave
Daar vink je de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven aan.

Ervan uitgaande dat je XP hebt.

Bij Vista zul je via het configuratiescherm moeten... (gewoon zoeken op mapopties rechtsboven, onder minimaliseren, vorig formaat en sluiten...)

Inderdaad afhankelijk van je besturingssysteem, wanneer die bekend is kan ik de vraag naar de juiste sectie verplaatsen.

In Vista kan dat toch simpel via de knop Organiseren >> Map- en zoekopties.

Kort door de bocht bijna helemaal hetzelfde.

In dat zelfde paneel vind je ook de optie "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen" als een aanvinkvakje. Vink misschien dat ook even uit als de bestanden in een "Super Hidden Folder" terecht zijn gekomen, wat niet erg waarschijnlijk is... maar kom.

In Vista kan dat toch simpel via de knop Organiseren >> Map- en zoekopties.

Kort door de bocht bijna helemaal hetzelfde.

In dat zelfde paneel vind je ook de optie "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen" als een aanvinkvakje. Vink misschien dat ook even uit als de bestanden in een "Super Hidden Folder" terecht zijn gekomen, wat niet erg waarschijnlijk is... maar kom.

ik heb visa,maar waar kan de knop Organiseren vinden?.:rolleyes:

Koop een speurhond? Je hebt gevraagd hoe je verborgen bestanden weergeeft, wij hebben geantwoord. We hebben zelfs uitgelegd hoe je superverborgen bestanden en mappen weergeeft.

Als ze er nu niet bijstaan heb je ze verwijderd, gewild of ongewild.

Meer kunnen we bij "ik vind iets niet" vragen niet doen.

inderdaad. Wel zou je, als je de naam nog weet, ff kunne zoeke...
meer kunnen we nie doen.

Koop een speurhond? Je hebt gevraagd hoe je verborgen bestanden weergeeft, wij hebben geantwoord. We hebben zelfs uitgelegd hoe je superverborgen bestanden en mappen weergeeft.

Als ze er nu niet bijstaan heb je ze verwijderd, gewild of ongewild.

Meer kunnen we bij "ik vind iets niet" vragen niet doen.

wat een net antwoord,waar slaat dat op!!.ik vraag het netjes:mad:.

ik heb het niet verwijderd,want toen ik de pagina bij favorieten had staan ben ik daarna naar eigenschappen gegaan.(rechtermuis)knop.daar staat.bij kenmerken staat lezen,of verborgen.ik heb verborgen aangeklikt.niets mis mee,dus niet verwijderd.hij is dus niet verwijderd,zoals je zegt.ook wat donnows zegt,heb ik gedaan en daar ligt het ook niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan