Kan Verkenner niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikBooy007

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Als ik m'n verkenner probeer te openen in Win7, krijg ik steevast de melding

C:\

Interface wordt niet ondersteund

Enig idee waar dat door kan komen en belangrijker nog, wat ik eraan kan doen? Ik kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb... :confused:

Je hebt gelijk, ik heb gisteren IE7 Standalone geïnstalleerd.

Maar na deïnstallatie blijft het probleem :confused:

[EDIT]
Ik lees net dat het kan helpen Windows opnieuw te installeren. Leve in-place-upgrade.
[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Dat is misschien makkelijk dan een upgrade van uren uit te voeren. Ga ik straks even proberen.

Wederom bedankt!!

Hehe, het opnieuw registeren van de DLL's heeft het hem gedaan :D

Heel hartelijk dank!

Nog wel even een aanvulling,

Na de DLL's opnieuw geregistreerd te hebben, werkte m'n Verkenner weer. Echter kon ik m'n computer niet meer afsluiten. Hoe vaak ik ook op afsluiten klikte en hoe lang ik ook wachtte, er gebeurde niets.

Toen heb ik de computer maar afgesloten door de aan-/uitknop ingedrukt te houden. Toen was hij uit. Toen ik vanochtend de computer wilde opstarten deed hij dat ook niet meer.

Windows 7 DVD erin, toch maar de in-place-upgrade proberen, kan niet. Daarvoor moet je de DVD openen vanuit Windows. Toen op hoop van zegen maar naar Systeemherstel gegaan (ik denk er nooit aan om herstelpunten te maken) en toen kwam ik er tot mijn vreugde achter dat Win7 heel netjes herstelpunten maakt (een stuk of 4 van de afgelopen 3 dagen).

Dat heeft uiteindelijk m'n computer gered :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan