Kan via MSN niet bij hotmail account komen...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Hallo,

Een kenis van me kan gewoon zijn MSN openen en aanmelden, daar ziet hij plots dat er b.v. 3 mailtjes voor hem zijn en klikt op mailbox openen....maar telkens verschijnt er zo`n opwaarderings pagina van msn in beeld... hoe je het ook doet hij kan niet bij zijn hotmail account komen.

Ook via www.hotmail.com geprobeert en hier precies hetzelfde gedoe....hij komt gewoonweg niet in zijn hotmail box.

Hoe kan ik dit voor hem hestellen?

Hij draaid met windows 98se

heatseeker

Bij het installeren van MSN vraagt hij om een email en het password nr. wat je aangemaakt heb.

Humpe,

Geloof dat je me niet helemaal begrijpt.... hij kan dus wel msn-en alleen niet in zijn eigen e-mail box bij hotmail komen,,,,dan wil hotmail dat je gaat opwaarderen naar die 10mb box, en dat wil ie niet maar gewoon zijn mail kunnen ontvangen bij hotmail in zijn gratis e-mail account.

heatseeker

ik denk dat ik weet wat er aan de hand is
hij heeft of nooit in zijn mailbox gekeken of het is 30 dagen geleden dat hij er in heeft gekeken

als je op dat enverlopje klik en de brouwser opent
staat er inderdaat in het groot 10mb mailbox maar daar onder staat:

Of meld je aan voor GRATIS e-mail (met een opslaglimiet van 2 MB en zonder de andere mogelijkheden).

daar moet je op klikken en dan moet je allemaal instellen of je nieuws brieven wil maar blijf dit doorlopen totdat je in je mailbox ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan