kan videokaart niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

joerike

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Mijn computer kan mijn videokaart niet vinden ook al heb ik dus mijn onboard uitgeschakeld toch blijft hij deze gebruiken >.<
bij apparaatbeheer kan ik dus mijn andere grafische kaart niet vinden :/

gaat niet want hij vind de grafische kaart niet... (reageer aub niet direct met driver geinstaleerd)

Welkom op Helpmij.nl:)

Chipset driver van je moederbord eerst geïnstalleerd? kabel van je monitor wel uit de onboard en in de losse videokaart gedaan?

jep maar dan krijg ik geen beeld en dan moet ik hem terug in mijn onboard steken >.<
heb ook al geprobeerd mijn onboard uit te schakelen bij apparaatbeheer maar dan doet ie nog niks en in mijn bios vind ik mijn onboard niet

Goedemorgen,

Ik weet niet om welke kaart het gaat (zou makkelijk zijn) maar is de eventuele 6 polige extra voeding kabel aangesloten.En 2 is de voeding toereikend dus graag even melden welk merk en hoeveel watt deze is.dan ook even melding van videokaart merk en type

was ik even vergeten dan ;)
mijn kaart is een ATI Radeon HD 3450
mijn computer is een acer aspire M3640 mocht dit helpen
de grafische kaart heeft geen aparte voeding dus daaraan kan het niet liggen =)

Goedemorgen,

Dan blijft alleen nog de voeding over je zal de Acer moeten open maken om even op het etiket te kijken hoeveel watt de voeding is
als ik op de site van ati kijk heeft de 3450 toch wel wat nodig en heb het idee dat de Acer voeding niet echt veel watt geeft.
Nu is dat wat overdreven voor mijn gevoel de gegevens van ati qua voeding maar denk dat de voeding van de Aver wel te kort schiet maar dan zal je wel even moeten melden hoe of wat.

maar hij heeft altijd goed gewerkt :/ dus waarom zou hij nu opeens niet genoeg voeding krijgen? :/ maar ik zal morgenvroeg eens kijken =)
heb eens gekeken en er staat 250W kan dit kloppen? =)

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Beetje laat weet niet of je er al uit ben maar zou als je een mogelijkheid hebt een andere voeding proberen heeft het altijd gedaan maar misschien toch op zijn tenen gelopen de voeding dan he.

hmja vind het raar dat na 3jaar dan opeens de voeding tekort schiet :/ en dat acer pc's verkoopt met een te lage voeding ik weet in ieder geval dat ik nooit meer een acer koop :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan