Kan virus niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carloj

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2015
Ik heb per ongeluk een verkeerd bestand gedownload waar een virus in zat.
ramnit.a of zo iets.
Nou heb ik al verschillende dingen geprobeerd :
Microsoft security essentials , deze vindt het virus wel maar kan hem niet verwijderen
Malewarebyte , deze vindt het virus ook en zegt dat die hem verwijderd heeft maar hij is er nog steeds
Hij zit in een bestand van google chrome dus heb ik chrome er af gehaald maar hij verwijderd alles behalve dat bestand
Nu probeer ik hem zelf te verwijderen als computer administrator alleen zegt die dan dat ik geen rechten heb om hem te verwijderen.

Iemand een idee hoe ik van dit bestand af kom?

Het bestand bevindt zich :
C:\Users\naam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\default\File System\....

Laatst bewerkt:
probeer eens adwcleaner.

Meeste scanners hangen vast als die bij het bestand is. Maar ik zal het eens proberen.

Nee, adwcleaner ziet het bestand niet als een dreiging

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je bij adwcleaner nog een schoonmaak moeten doen?

Download
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe naar het bureaublad.

• Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe.

Zoek.exe uitvoeren
Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

• Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • danger.png
    Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

Code:
    standardsearch;
    process;
    startupall;
    filescrm;
    torpigcheck;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Download
527a67c827eda-FRST.jpg
Farbar Recovery Scan Tool naar je Bureaublad van de onderstaande link.
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit of Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

• Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Vink bij Whitelist Registry, Serives, Drivers, Processes, knownDLLs & Internet niets uit.
  • Vink bij Optional Scan ook List BCD, Drivers MD5 & Addition.txt aan.
  • Druk op de Scan knop.
  • Er worden twee logbestanden aangemaakt worden(FRST.txt)+ (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze logbestanden toe in je volgende bericht.

doe eens een eset onlinescan, duurt wel effe maar er zijn maar weinig dingen die niet verwijderd worden.

KLIK

Zoek.exe uitvoeren
Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
[/LIST]

Ik heb al me virus scanners en malware uitgeschakeld bij het downloaden en bij het openen maar hij opent zoek.exe niet, ook als ik hem uitvoer als administrator.

Post eerst maar het log van FRST ;)

[a229775[/attach][a229777[/attach]

Laatst bewerkt:
Delinv en unlocker blijven alle 2 vast hangen wanneer ik probeer het bestand te verwijderen(of het moet langer duren dan 15minute).

Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:

CHR Extension: (Google Wallet) - C:\Users\carlo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda [2015-02-13]
S3 wampapache; "c:\wamp\bin\apache\apache2.2.22\bin\httpd.exe" -k runservice [X]
S3 wampmysqld; c:\wamp\bin\mysql\mysql5.5.24\bin\mysqld.exe wampmysqld [X]
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 Prot6Flt; system32\DRIVERS\Prot6Flt.sys [X]
Task: {46664702-DC74-4E21-898A-4D21F9D1042C} - System32\Tasks\fsupdate => C:\PROGRA~2\Flowsurf\fsupd.exe <==== ATTENTION
Task: {6A7B1119-D957-485C-A3C1-CC1B7319C6A9} - \Dealply No Task File <==== ATTENTION
Task: {F9465F0F-0108-4692-AC6B-FA76362AACF1} - System32\Tasks\GoforFilesUpdate => C:\Program Files (x86)\GoforFiles\GFFUpdater.exe <==== ATTENTION
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\BetterSurf\BetterSurfPlus\ff [Not Found]
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\WebexpEnhancedV1\WebexpEnhancedV1alpha230\ff [Not Found]
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\MediaPlayerV1\MediaPlayerV1alpha377\ff [Not Found]
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\MediaViewerV1\MediaViewerV1alpha1003\ff [Not Found]
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\MediaViewV1\MediaViewV1alpha2551\ff [Not Found]
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\MediaWatchV1\MediaWatchV1home547\ff [Not Found]
ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt1] -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt2] -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt3] -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [DropboxExt4] -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: C:\Users\carlo\Desktop
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Start FRST.exe op & typ: C:\Users\carlo\Desktop in het witte vak & klik op Fix.
(Belangrijk is dat FRST.exe & fixlist.txt in dezelfde map staan)
Er zal een log verschijnen. Plaats deze in je reactie.

Probeer ook een log van Zoek te posten zoals gevraagd

Heb windows er opnieuwe opgezet. Toch bedankt voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan