kan "virus" niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Heb gescand met norton.
14 mogelijke infecties konden niet verwijderd worden.

Nou kan ik ze op de pc niet vinden. Het de zoekfunctie gebruikt maar de map lolcal settings is niet te vinden.

Weet iemand waar ik het moet zoeken, want ik wil de genoemde bestanden er wel afmieteren

Dit zegt Norton over één van de bestanden.

Bestand C:\Documents and Settings\Fera en Martin\Local Settings\Temp\THI333A.tmp\twaintec.dll is een Advertentiesoftware bedreiging.

Alvast heel erg bedankt.
 
Verwijder de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Scan daarna nog eens in veilige modes. Ook kan je eerst Systeemherstel uitzetten en na de scan weer aanzetten. Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Ben je wel de herstelpunten kwijt.
Eventueel nog een online-scan: http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
 
Laatst bewerkt:
Waar vindt NAV de andere bestanden, mogelijk in je systeemherstel die je dan even moet uitschakelen en daarna weer moet inschakelen (na een reset) om er vanaf te zijn.
 
Geplaatst door gezina

Eventueel nog een online-scan: http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp


Die heb ik in mijn fovorieten staan :D
het vreemde is dat die ze overigens niet vindt/aan geeft.

Heb net de tijdelijke internet bestanden eruit gegooid en ga nu opnieuw scannen.

Voor Caspar:
Alle bestanden staan in de genoemde map.
Ga ook systeem herstel uitschakelen voordat ik wer ga scannen.


bedankt voor de reactie, ik laat horen hoe het gegaan is
 
Dat jij de map local settings niet kunt vinden komt omdat je niet alle bestanden weergeven aan hebt staan.
Dit doe je even in de verkenner bij beeld en dan mapopties.
 
Tijdelijke internte bestaden verwijderd......
systeem herstel uitgeschakeld......

Nog steeds 14 bestanden aanwezig.......

Advies van puppie opgevolgd en toen kon ik ze wel zien....dom van me.....had ik zelf ook moeten bedenken :eek:

Ik heb ze handmatig verwijderd... en ga nu opnieuw scannen.

Be right back
 
Bingo.... ben ze nu inderdaad allemaal kwijt.

Nou hoop ik wel dat er niet te veel gegumd is :D

Bedankt voor jullie hulp.

groetjes

Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan