kan vista niet installeren,

Status
Niet open voor verdere reacties.

terrorfarmer

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo, ik heb een vraag, ik heb inmiddels al meerdere malen geprobeerd win vista te installeren, maar ik kan cd er in stoppen, en voor de rest alles, maar hij kopieerd de bestanden naar schone partitie, pakt ze uit, reboot, en dan, laad hij nog en is het: blue screen of death, wat kan hiervan de oorzaak zijn?

hardware:

MSI K9AG Neo 2- digital

sapphire ati hd 3870 toxic,

3 geheugenbankjes, samen 3 gig

amd 6000+ dual core, socket am2

voor de rest hangt er niet zoveel in

ik hoop dat iemand mij kan helpen!

installeerd hij op de C:\windows\system32 plek??

als hij dat niet doet.. moet je dan instellen..
dan denk ik dat hj het doet..
ik heb ook vista.. ik heb het ook zo gedaan.. hij stelde hem bij mij bij C:\ alleen in.. ..
toen heb ik C:\windows\system32 gedaan en toen deed hij het goed.

veel geluk

Legaal of ileg.....? of geleverd bij de computer?
Miss. een corrupte versie.

Iets meer info graag.

Grtz.

aan funzip: nvm welke versie hetis , maar het is onmogelijk corrupt, er is inmiddels als 30 x mee geinstalleerd, en werkt perfect, alleen neit bij deze pc

en jesse: ik snap niet helemaal wat je er mee bedoeld, maar bij mij is het de bedoeling dat hij op een lege partitie F: installeert

je moet wel installeren in de System32 map.. (daar is dan bijv XP PRO ook geïnstalleerd)
als je dta niet doet dan start/laad hij niet..

installeerd hij op de C:\windows\system32 plek??

als hij dat niet doet.. moet je dan instellen..
dan denk ik dat hj het doet..
ik heb ook vista.. ik heb het ook zo gedaan.. hij stelde hem bij mij bij C:\ alleen in.. ..
toen heb ik C:\windows\system32 gedaan en toen deed hij het goed.

veel geluk

Wat een wijsheid......

Als je maar een partitie hebt installeerd hij automatisch op "C"
Heb je meerdere partities dan kun je kiezen.....

Als je b.v. Windows XP op "C" hebt geinstalleerd dan kun je een ander/tweede besturingssysteem (in dit geval Vista) op "D" of voor mijn part op "F" installeren. Dit kun je van te voren aan geven.

Grtz.

Dat heb ik ook gedaan, maar kijk dat is het probleem niet, het lijkt allemaal goed te gaan, en is er niks aan de hand, maar zodra hij reboot, laad hij hem, en komt de cursor er te staan, en daar houd het mee op, even later blue screen, dat is iets wat i kniet snap

Hoi !

Met de melding op het BSOD komen we een stuk verder !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan