Kan webpagina's niet oproepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunis

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2003
Ik zit met het probleem, dat ik met mijn laptop, dat draadloos is aangesloten op een accespoint/router (3com, 3rwe554G72) en modem (Speedtouch 510), bepaalde webadressen wel kan oproepen en andere niet.
Mijn desktopsysteem (dat ook via accesspoint en router loopt) pakt echter wel alle adressen en pagina's.
Als ik op mijn laptop de bewuste pagina's oproep, komt onder in beeld wel 'gereed' te staan, maar verder komt er niks in beeld, dus ook geen foutmelding ofzo.

Wie weet raad?

Heb je het al eens geprobeerd met een proxy instelling van je provider ?

proxy instellingen

Bedankt voor je reactie, maar ik ben niet zo heel erg technisch. De proxyinstellingen van planet adsl internet kan ik nog wel vinden denk ik, maar waar kan ik vervolgens wat invullen?

Re: proxy instellingen

Geplaatst door Theunis
Bedankt voor je reactie, maar ik ben niet zo heel erg technisch. De proxyinstellingen van planet adsl internet kan ik nog wel vinden denk ik, maar waar kan ik vervolgens wat invullen?

Extra, opties, verbindingen, LAN-instellingen (indien je een router hebt) en Instellingen (indien je een inbeldverbinding hebt).

Voor jou moet je dus kijken bij LAN-instellingen, proxyserver.

proxy instellingen

Bedankt voor de tip, ik heb op het internet de proxyinstellingen opgezocht voor planet. In mijn eigen handleiding kon ik het namelijk niet geod vinden.

De waarden zie je hieronder. Het werkt, met echter één probleem, dat nu de verbinding zeer traag wordt.

Ik heb bij proxy ingevuld 195.enz. enz. en bij poort 8080. Moet ik nu nog meer invullen, opdat het sneller wordt?

Handmatige proxy http://proxy.planet.nl (poort 8080) 195.121.6.105

Re: proxy instellingen

Geplaatst door Theunis
Bedankt voor de tip, ik heb op het internet de proxyinstellingen opgezocht voor planet. In mijn eigen handleiding kon ik het namelijk niet geod vinden.

De waarden zie je hieronder. Het werkt, met echter één probleem, dat nu de verbinding zeer traag wordt.

Ik heb bij proxy ingevuld 195.enz. enz. en bij poort 8080. Moet ik nu nog meer invullen, opdat het sneller wordt?

Handmatige proxy http://proxy.planet.nl (poort 8080) 195.121.6.105

Met een proxy vertraag je in principe met een extra tussenstation dus sneller zal het niet worden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan