Kan website niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Lion93

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
189
Er is een bepaalde website waar ik gewoon niet op kan komen. Het is de website van SBC 2000 een zwemvereniging. Als ik inlog krijg ik dit bericht in IE:
De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

En in Firefox dit:
De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
* Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren
van cookies

Ik ben de enige waarbij dit probleem is. Ik heb het geprobeerd op 2 PC's thuis en op een Nintendo Wii zonder succes.
 
Jep dat klopt, maar als ik probeer in te loggen krijg ik die berichten en vervolgens kan ik helemaal niet meer op die site komen
 
Hèhè, ik zit me rot te zoeken, want ik heb hetzelfde probleem als The Lion93 met ie.
vandaag nog steeds. Ik was al eens gaan kijken om hem eraf te gooien en opnieuw erop te zetten. Want ik dacht dat er misschien wat misgegaan was met easycleaner of zo.
The Lion93. heb je dat probleem vandaag nog steeds?? Ben erg benieuwd, want ik was net van plan om hier hulp te vragen, toen ik jouw vraag zag staan.
Bij mij gaat b.v ook de MSN via IE, dus ik kan geen berichtjes lezen. Erg vervelend.
Misschien dat ik die instelling kan veranderen. Moet ik hier maar eens navragen, want dat heb ik ook al geprobeerd, maar weet niet hoe. :evil::evil: wat een gedoe, zeg.
 
Laatst bewerkt:
Jep ik heb er nog steeds problemen mee, dit is trouwens bij mij al een hele tijd. En alleen bij die website:eek:
 
Jep ik heb er nog steeds problemen mee, dit is trouwens bij mij al een hele tijd. En alleen bij die website:eek:
Hoi, nou ik heb het eigenlijk pas gisteren gemerkt, omdat ik ie normaal niet gebruik.
Maar sommige sites werken niet bij FF, dus het is wel vervelend. Hopelijk gaat het niet al te lang duren. Maar heb jij voor de rest geen problemen met IE dan??? kan toch niet. Want ik las hier op het forum, dat er nog iemand last had met IE. Vreemd.:shocked::shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan