Kan website niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betreft zo te zien een heel normale website, ik denk derhalve niet aan een beveiligingskwestie. Zet de pc eens uit en start 'm opnieuw op. Wat nu?

Ik probeer het al een paar dagen. Er zal wel op de een of andere manier een blokkade zijn...

Dan rest je weinig anders dan de beide pc's te vergelijken op beveiligingsinstellingen / vinkjes in de diverse menu's. Maar vreemd blijft het als je niets veranderd hebt.

Nou, 'n heel gewone site... :)
Zelden zo'n slechte site gezien. Geen of 'n onvolledig doctype, geen charset, frames, álles in JavaScript, bergen fouten in de html, in de css. Enz. Hopelijk bridgen ze beter.

Mogelijk gebruik je twee verschillende browsers (of versies) en loopt er eentje gewoon op vast? Dat zou me niet verbazen bij deze site. Je zou 'n andere browser kunnen proberen.
Heb je de cache geleegd van de browser die niet werkt? Soms worden delen van 'n site beschadigd opgeslagen, en als ze dan steeds worden ingelezen uit de cache blijft 't fout gaan.

Ik heb met de helpdesk van de Bridgebond gebeld, zij adviseerden Java opnieuw te installeren. Ik heb Java via het configuratiescherm verwijderd! en nog niet opnieuw geinstalleerd meer het probleem is over.

Dank voor het meedenken.

Nog even, onderstaande mededeling vond ik op de website van de NBB
-------------------------------
Clubwebsite werkt soms niet goed met Explorer 8

De clubwebsites op http://www.nbbportal.nl/ gebruiken, zoals zoveel andere websites, de applicatie Java om bepaalde gegevens te tonen in de internetbrowser. Dit werkt uitstekend en ongemerkt voor de gebruiker.
De laatste tijd wordt bij veel computergebruikers Internet Explorer 7 (IE7) via een (automatische) update vervangen door Explorer 8. Gebleken is dat soms niet alle instellingen van IE7 worden overgenomen in IE8. Met name met Java onstaan soms problemen waardoor de clubwebsites niet meer goed zichtbaar zijn. Windows Hulp en Ondersteuning adviseert om Java zelf te downloaden als er problemen zijn. Vragen over de clubwebsites kunt u mailen naar de helpdesk clubwebsites Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .
-----------
Dit om het verhaal kompleet te krijgen,
Nico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan