kan website niet uploaden via ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

barbaraki

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2012
Ik gebruik Dreamweaver CS4 voor mijn website en kan sinds kort niet meer uploaden via ftp van DW maar ook niet met Filezilla en cyberduck. Ik heb contact gehad met de host one.com en het lukt hen wel met mijn gegevens. Ik heb niets gewijzigd aan laptop (Macbook) of zo. Misschien weet iemand wijze raad voor dit probleem. Ik stuur screenshot mee.

Bijlagen

• ftp.png
    ftp.png
    39,7 KB · Weergaven: 45
Heb je neit een firewall draaien die poort 21 blokkeert?

Heb je de mogelijkheid eens te verbinden met een ander wifi-netwerk en het upload-proces te herhalen?
Als het dan wél werkt, weet je in ieder geval dat het aan je eigen netwerk ligt. Dan kan ik je weer verder helpen.

Jasper

ik heb wel firewall aan, maar weet niet of bij poort 21 blokkeert. Hoe kan ik dit checken? Dit zou wel een simpele oplossing zijn!
Barbara

Firewall even kort uitzetten?

zonder firewall

ook zonder firewall lukt het niet. Ga nu deze week elders proberen of het lukt.

Het lukte elders ook niet. Na contact met de provider en de host ligt het probleem waarschijnlijk aan de instabiele internetverbinding (en soms te langzaam). Toen ik bijna de wanhoop nabij was lukte het met filezilla, maar hij gaf aan dat het een onveilige verbinding was. Met cyberduck geprobeerd en daar kreeg ik de melding dat wachtwoord als platte tekst wordt weergegegevn en dat contact met host/server nodig is als dit gewijzigd moet worden. Maar het lukt!!! Bedankt voor jullie hulp!

Fijn om te horen! Mocht je toch nog ergens problemen mee hebben, meld het dan! Ik help je graag verder.

Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan