kan website niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasBagger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Hallo

Ik heb een hele tijd geleden een site gemaakt met frontpage. Deze had ik online gezet op mijn website-adres. Dit werkte allemaal. Ik constateerde echter dat er veel fouten in frontpage zaten en ben overgestapt naar dreamweaver. De site is nu voor een groot gedeelte af, en ik wilde hem op datzelfde domein uploaden (eerst de frontpage-site verwijderd natuurlijk), en dat lukte. Alleen als ik mijn website-adres intyp krijg ik niet mijn gemaakte site maar een foutmelding. Ik heb ook een ander website-adres, en als ik hem daar upload is er niks aan de hand, dus aan de website zelf ligt het niet. Weet iemand wat ik kan doen? Dit was overigens de foutmelding die ik krijg:

Apache/2.0.52 (Red Hat) FrontPage/5.0.2.2635 mod_ssl/2.0.52 OpenSSL/0.9.7j Server at www.koopkustoms.com Port 80

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, want ik weet niet hoe ik het op kan lossen :(

Laatst bewerkt:
Hallo

Ik heb een hele tijd geleden een site gemaakt met frontpage.(

Verstandig dat je van Frontpage, bent afgestapt. Wat je nu bedoeld is dat je website niet kan uploaden vanuit DW? Heb je nagekeken of je je FTP host en host directory correct is ingevuld?
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan