Kan Wi-Fi outdated raken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen2010

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Gewoon een vraag waar ik benieuwd naar ben. Wij zitten nu al zo'n 5-6 jaar met hetzelfde internet, en het is nou niet meteen het beste internet wat er te vinden valt.
Als ik de download speeds van mijn vrienden met die van ons vergelijk blijkt dat ik echt niet aan hun standaards kom.
Nu is mijn vraag, kan internet outdated worden, wij zitten nu dus al jaren met hetzelfde pakket maar de vraag is dus, is er tegenwoordig niet voor dezelfde prijs beter internet te vinden, of wordt dit gewoon elk jaar geupdate oid.

Graag antwoord :)

Nou, ja, het pakket raakt ongetwijfel 'achter' op de rest. Ik zat sinds 2008 op 'tzelfde pakket van Telfort en ik adviseer Telfort absoluut niet als Provider, tenminste, niet als je een beetje service wilt. Webcare doet het prima, maar de klantenservice is echt slecht... -- , tot ze eindelijk 't spul op de schop gegooit hebben hier. (Zelfde geld => VDSL op 25.5mbit)

Zolang als dat jij niet zeurt, of niks aanpast, moet je er niet vanuit gaan dat je internet verbinding vanuit je ISP aangepast word. Nadat het 'jaarbasis' van een contract afgelopen is, word het gewoon per maand verlengt (geloof ik).

Meestal upgraden de pakketten wel qua snelheid eens in de zoveel tijd maar het kan nooit kwaad om elk jaar een check te doen of jou provider nog steeds kwa snelheid en prijs goed in de markt ligt. op die manier houd je zelf ook bij wat er in de markt te koop is

Ik heb al een aardig tijdje de 25 Mb internet van Telfort voor 17,50 per maand en download uit nieuwsgroepen met 29 tot 30 Mb. Ik ga dus geen slapende honden wakker maken ;)
Maar als je het gevoel hebt dat je achter loopt met je verbinding kan het uiteraard geen kwaad om eens rond te neuzen.
Welk pakket heb je nu en bij welke provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan