woellie123
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jul 2010
Hallo,
Ik heb het volgende probleem in Windows 8, ik kan geen enkele app installeren van de Windows Store.
Als ik een app probeer te installeren, lijkt hij helemaal niks te downloaden (downloaden is "klaar" binnen een halve seconde) en daarna komt er te staan:
Ik probeer hier de beta van Project Spark te downloaden, van 571MB in downloadgrootte, dus daarom snap ik ook niet waarom het downloaden zo snel gaat.
Maar ik kan ook andere apps niet installeren, maar ik krijg dan vaak een andere foutcode.
Dezelfde app kan ik wel op mijn laptop installeren zonder problemen, met het zelfde account.
Mijn pc is niet gekoppeld aan een Microsoft Account, maar ik log er per app apart mee in. Ik heb ook al mijn account proberen te koppelen aan m'n pc, maar dit werkt ook niet.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Windows updaten;
Schijfopruiming;
Register schoonmaken;
Virusscanner en firewall tijdelijk uitzetten;
Drivers updaten;
Probleemoplossing;
"Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" command uitgevoerd;
"sfc/scannow" command uitgevoerd.
De specs van mijn pc en laptop zijn te vinden in "Mijn systemen"
Hopelijk weet iemand een oplossing.
Woellie123
Ik heb het volgende probleem in Windows 8, ik kan geen enkele app installeren van de Windows Store.
Als ik een app probeer te installeren, lijkt hij helemaal niks te downloaden (downloaden is "klaar" binnen een halve seconde) en daarna komt er te staan:
Code:
Uw aankoop kan niet worden voltooid
Er is iets fout gegaan en uw aankoop kan niet worden voltooid. Foutcode: 0x80070003
Maar ik kan ook andere apps niet installeren, maar ik krijg dan vaak een andere foutcode.
Dezelfde app kan ik wel op mijn laptop installeren zonder problemen, met het zelfde account.
Mijn pc is niet gekoppeld aan een Microsoft Account, maar ik log er per app apart mee in. Ik heb ook al mijn account proberen te koppelen aan m'n pc, maar dit werkt ook niet.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Windows updaten;
Schijfopruiming;
Register schoonmaken;
Virusscanner en firewall tijdelijk uitzetten;
Drivers updaten;
Probleemoplossing;
"Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" command uitgevoerd;
"sfc/scannow" command uitgevoerd.
De specs van mijn pc en laptop zijn te vinden in "Mijn systemen"
Hopelijk weet iemand een oplossing.
Woellie123