Kan Windows 8 niet herinstalleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achi3

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2014
Ik heb een probleem met het herinstalleren van windows 8, ik had het aantal maanden terug wel kunnen doen zonder enkel probleem.
maar nu als ik het probeer te doen komt er een bericht met dat het schijf is vergrendeld, en dit ook hetzelfde met het formatteren.

Ik heb geen windows 8 installatie CD/DVD, het besturingssysteem zat al geinstalleerd bij het aankoop van me computer.

Kan iemand mij hierbij helpen?!

Denk het wel maar geen idee waar ik het kan vinden, en heb de link bekeken en doen zoals het daar staat maar, waar vind ik mijn productcode terug? want de PC die ik heb gekocht is vanuit winkel en windows 8 was er al op geinstalleerd.

bedankt voor uw andwoord, ik heb de Belarc uitgevoerd en daaruit ook het productcode gevonden, maar als ik het invoer bij het installatie setup van windows 8 of 8.1, geeft het aan dat het niet geldig is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Probleem is dat de key een oem key is en de windowd 8/8.1 iso een retail versie is, had ik even moeten vermelden dat dat zo zou kunnen.

Contact opnemen met de fabrikant van het notebook om een oem windows 8.1 DVD te verkrijgen of de gebruiksaanwijzing door te nemen om een herstelinstallatie uit te voeren.

Inderdaad had net even me fabrikant aan de lijn en die gaan mij een Windows 8.1 DVD versturen zonder enige kosten, ik zal het later hier vermelden of het via de DVD is verholpen.

Bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan