Kan Windows Live Desktop Mail niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Hoi,

Nadat mijn laptop anderhalve week ermee op hield, heb ik er een nieuwe harde schijf ingezet. Na een week kreeg ik eindelijk vanuit nederland de software voor mijn laptop opgestuurd en vannacht heb ik mijn laptop weer geinstalleerd en alle updates voor windows gedaan.

ik heb eigenlijk geen problemen gehad, heb mijn internet weer perfect geinstalleerd gekregen enz. enz.

Wat ik niet goed gedaan krijg is de Windows Live Desktop Mail (Beta) instaleren. Hij begint de instalatie en dan voert hij een terugtrekactie uit wannaar hij zegt dat het programma niet geinstalleerd is en er verder ook geen wijzigingen op mijn systeem zijn aangebracht. op al mijn computers in nederland en voor de crash op deze laptop heb ik altijd zonder problemen de Live Desktop Mail kunnen gebruiken.

waar kan dit precies mee te maken hebben?

Groeten, Merel

ja ik heb al 100000 versies geprobeert!

ik heb nu een hele andere versie die in ieder geval installeert maar nu weer deze error aangeeft:

Unable to poll for new messages on your HTTP server. There is an error synchronizing your mail account. Please verify your account has been configured correctly by first accessing your mail on the web. Server: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx', Protocol: HTTPMail, Server Response: 'Xfs request 'Sync' failed. Response code: 'Undefined'', Port: 80, Secure(SSL): No, Server Error: 5102, Error Number: 0x8DE00002

Dat ligt waarschijnlijk aan WLDM maar aan de HTTP server van Windows Live Hotmail die je blijkbaar gebruikt daarvoor ( of oude MSN Hotmail ).

ik snap het niet helemaal...

kan ik heir wat aan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan