Kan windows niet updaten: meerdere errors

Status
Niet open voor verdere reacties.

greacus

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Hoi allemaal,

Ik kan windows niet meer updaten, en ook mijn gpudriver niet.
De auto-fixer blijft hetvolgende zeggen:

Gevonden problemen
Service registration is missing or corruptService registration is missing or corrupt
Reset service registration Voltooid

Windows Update-fout 0x80070057(2014-12-22-T-10_36_55)Windows Update-fout 0x80070057(2014-12-22-T-10_36_55)
Windows Update-gegevensopslag opnieuw instellen Voltooid

Problemen met het installeren van recente updatesProblemen met het installeren van recente updates
Windows Update herstellen Voltooid

Mijn OS is windows 8.1
ik heb veel gegoogled... dit probleem schijnt veel voor te komen, maar de oplossingen die ik vindt werken niet voor mij.
Ik heb met mijn antivirus (Comodo AV) en anti-malware (malwarebytes) gescanned en verdachte bestanden verwijderd... zonder succes.

heeft iemand een vermoeden wat er gaande is?
Alvast bedankt,

Hallo.

Je probeerde kennelijk een backup terug te zetten uit 22-12-2014 welke niet goed gaat. Die backup bestaat kennelijk niet meer of is corrupt.

Klikje met uitleg daarop (Engels)

En hier wat windows ervan zegt. http://support.microsoft.com/kb/982736

Wellicht methode 1 of de fixit. Maar ja ik geef geen garantie dat het allemaal lukt. Dit is wat ik ervan gevonden heb. Succes.

Laatst bewerkt:
Hoi, Bedankt voor uw reactie, en excuses voor mijn late reactie.
Ik heb gekeken naar de links die u deelde. Methode 1 werkt voor mij niet. Methode twee geld niet voor Windows 8, want daar is geen 'system' map in het register te vinden waar zij die wel hebben. ook is er een optie om een programma te downloaden die het voor mij zou oplossen, echter doet deze dat dus niet. :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan