Hoi allemaal,
Ik kan windows niet meer updaten, en ook mijn gpudriver niet.
De auto-fixer blijft hetvolgende zeggen:
Gevonden problemen
Service registration is missing or corruptService registration is missing or corrupt
Reset service registration Voltooid
Windows Update-fout 0x80070057(2014-12-22-T-10_36_55)Windows Update-fout 0x80070057(2014-12-22-T-10_36_55)
Windows Update-gegevensopslag opnieuw instellen Voltooid
Problemen met het installeren van recente updatesProblemen met het installeren van recente updates
Windows Update herstellen Voltooid
Mijn OS is windows 8.1
ik heb veel gegoogled... dit probleem schijnt veel voor te komen, maar de oplossingen die ik vindt werken niet voor mij.
Ik heb met mijn antivirus (Comodo AV) en anti-malware (malwarebytes) gescanned en verdachte bestanden verwijderd... zonder succes.
heeft iemand een vermoeden wat er gaande is?
Alvast bedankt,
Ik kan windows niet meer updaten, en ook mijn gpudriver niet.
De auto-fixer blijft hetvolgende zeggen:
Gevonden problemen
Service registration is missing or corruptService registration is missing or corrupt
Reset service registration Voltooid
Windows Update-fout 0x80070057(2014-12-22-T-10_36_55)Windows Update-fout 0x80070057(2014-12-22-T-10_36_55)
Windows Update-gegevensopslag opnieuw instellen Voltooid
Problemen met het installeren van recente updatesProblemen met het installeren van recente updates
Windows Update herstellen Voltooid
Mijn OS is windows 8.1
ik heb veel gegoogled... dit probleem schijnt veel voor te komen, maar de oplossingen die ik vindt werken niet voor mij.
Ik heb met mijn antivirus (Comodo AV) en anti-malware (malwarebytes) gescanned en verdachte bestanden verwijderd... zonder succes.
heeft iemand een vermoeden wat er gaande is?
Alvast bedankt,