Kan Windows niet updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

syrman

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
kan iemand helpen ik kan geen microsoft update doen de foutcode is 0x80072EE7 ik heb alles al geprobeerd wat er op miocrosoft stond maar niks hielp miss heb ik wel teveel virussen kan iemand helpen??

Probeer dit eens:
Dynamic Link Libaries bevatten allerlei routines voor applicaties. Wanneer een benodigde DLL niet geladen is kan de routine niet worden uitgevoerd. Windows Update maakt gebruik van de volgende DLL´s die we opnieuw zullen registreren.
1. Klik op Start
2. Klik op Uitvoeren
3. Klik op CMD en klik op OK
4. In het DOS scherm wat nu staat geven we achtereenvolgens de volgende commando´s:
regsvr32 MSXML.DLL [Enter]
regsvr32 MSXML2.DLL [Enter]
regsvr32 MSXML3.DLL [Enter]
regsvr32 Wuaueng.DLL [Enter]
Bij elke [Enter] komt er een melding van RegSvr32 "DllRegisterServer van [naam].dll geslaagd.". De DLL is dan geladen. Wanneer een bestand niet bestaat krijgt u de melding "Het in het geheugen laden van de bibliotheek ([naam.dll]) is mislukt. -Kan opgegeven module niet vinden.". Dit is niet erg en u kunt dan gewoon de volgende DLL laden.

Herstellen van de Windows Update database
1. Klik op Start
2. Klik op Uitvoeren
3. Klik op CMD en klik op OK
4. Type: net stop wuauserv en geef [Enter]
Dit stopt de Automatische Windows Update Service die op dit moment de database in gebruik heeft.
5. In hetzelfde venster gaan we nu naar de Windows directory: Type CD \Windows [Enter]
Indien Windows in een andere map geinstalleerd is (Dit kunt u controleren door het commando SET [Enter] in het dos venster uit te voeren en naar de optie "windir" te kijken) dient u naar die map te gaan.
6. Type: Rename SoftwareDistribution SoftwareDistribution_OLD
Dit hernoemt de map met de database.
7. Type: net start wuauserv en geef [Enter]
8. Probeer nogmaals Windows Update uit te voeren. Dit kan enige tijd duren omdat de database opnieuw moet worden aangemaakt.

ik heb nu een andere foutcode 0x8007000B kan iemand daarbij helpen?

Hoi !

Zet je firewall es uit !

Greetz,

Harry.

Onderwerp titel duidelijker gemaakt, 'help' zegt zo weinig over het probleem.

Hay

hallo allemaal

ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb windows 7 geinstalleerd over een bestaande windows XP en ik denk dat die oude XP roet in het eten geeft en je daarom niet kunt updaten. ik heb op een andere PC eerst XP verwijderd en 7 geinstalleerd en dan heb je volgens mij geen problemen, met helemaal niets. dus ik denk dat je sneller af bent door je besturingssysteem eerst helemaal van je systeem af te gooien en opnieuw dat besturingssysteem instaleren. ik heb nu voor de tweede keer deze fout gemaakt en ik hoop dat ik hem nooit meer maak. xD

MCH,

Het topic stamt uit 2007 en is niet actueel meer. Derhalve hoeft er niet meer op gereageerd te worden.

Dit topic gaat dicht :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan