Kan windows store niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

franken8

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
59
Sinds ik Windows 8 heb geupgrade naar Windows 8.1 wat een en al ellende was dus weer terug gezet heb naar Windows 8 opent de windows store niet meer. Kom niet verder als het groene scherm met mandje en daar blijft het bij. Ik kom dus ook niet bij de apps die al op mijn computer staan maar nog niet gedownload. Zoals b.v. Skydrive en Games. Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kan het niet vinden waar het aan ligt. Misschien kunt U mij helpen. Met vriendelijke groet Chrissie
 
Kan aan jou anti virus software liggen.
Had ik ook met het app berichten.
Ik gebruikte toen Kaspersky IS 2013
 
Ik heb dat gedaan via Administrator Command Prompt krijg ik de melding "Deze app kan momenteel niet verzenden naar andere apparaten.
Ik gebruik AVG 2014. Moet ik hem dan uitschakelen of er helemaal afhalen?
 
Ja volgens mij wel Want bij het opstarten van van mijn PC log ik in met mijn microsoft account.
 
Nee het is nog steeds niet opgelost. Van alles geprobeerd maar niets mag baten. Ben bang dat ik windows er opnieuw op moet zetten. Of iemand moet nog een suggestie hebben. Want ik zie daar verschrikkelijk tegen op!!!!

Ik heb nog een vraagje. Als ik de probleemoplosser voor apps, zoals het aangegeven wordt door microsoft hulp heb gebruikt krijgik de melding van "Hardwarewijzigingen zijn mogelijk niet gedetecteerd. Zou dat aan mijn printer kunnen liggen die is n.l. al heel wat jaartjes oud. Het stuurprogramma is wel goed gedownload van HP.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is opgelost. Ik heb mijn PC teruggezet naar fabrieksinstellingen toen geupdate naar windows 8.1 en nu werkt alles perfect. Het is even een werk maar ja nu is alles okee. In ieder geval bedankt voor het meedenken.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan