Hallo mensen,
ook ik heb een probleem met het installeren van Windows XP. Waar moet ik beginnen........
De reden waarom ik Windows xp opnieuw aan het installeren ben is omdat hij telkens opnieuw opstartte uit zichzelf. Ik kon niet meer normaal in windows komen. Als hij er al in kwam duurde het niet lang voor dat hij zich herstartte. Dus ik dacht van: laat ik hem opnieuw gaan installeren, maar dat lukt niet omdat hij dan op een gegeven moment ook opnieuw gaat starten.
Wat ik gedaan heb:
- Geformatteerd
- geheugenmodules om de beurt er uit gelaten (1 van 256 mb en 1 van 64 mb)
- batterij van moederbord eruit gehaald
- cd rom los gekoppelt ( zowel brander als normale)
Videokaart en geluidskaart zitten onboard. Ik weet niet wat voor moederbord het is. Dat kan ik niet zien en heb er ook geen boekje van.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast super bedankt.
groeten
ook ik heb een probleem met het installeren van Windows XP. Waar moet ik beginnen........
De reden waarom ik Windows xp opnieuw aan het installeren ben is omdat hij telkens opnieuw opstartte uit zichzelf. Ik kon niet meer normaal in windows komen. Als hij er al in kwam duurde het niet lang voor dat hij zich herstartte. Dus ik dacht van: laat ik hem opnieuw gaan installeren, maar dat lukt niet omdat hij dan op een gegeven moment ook opnieuw gaat starten.
Wat ik gedaan heb:
- Geformatteerd
- geheugenmodules om de beurt er uit gelaten (1 van 256 mb en 1 van 64 mb)
- batterij van moederbord eruit gehaald
- cd rom los gekoppelt ( zowel brander als normale)
Videokaart en geluidskaart zitten onboard. Ik weet niet wat voor moederbord het is. Dat kan ik niet zien en heb er ook geen boekje van.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast super bedankt.
groeten