Kan windows xp niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok mensen hier ben ik dan weer. Ik heb een andere harde schijf genomen, helemaal geformatteerd en daarna getracht windows xp er op te zetten.

Ook dit bleek niet de oplossing te zijn. Hij viel weer gewoon uit en startte weer vrolijk opnieuw op.

Heb nu de voeding vervangen en probeer uiteraard weer windows xp er op te zetten. Uiteraard laat ik het jullie weer weten.

Laatst bewerkt:
Ik wil jullie allemaal hartstikke bedanken voor het helpen oplossen van het probleem.

Het zit em in de voeding. Heb een voeding uit een oude pc gehaald en die in de kapotte pc gezet. Hij heeft windows xp er helemaal in 1 x opgezet zonder uit te vallen.

Er zit aan de voorkant van de pc 2 usb poorten + audio poorten (ben ff de naam kwijt hoe zo'n panel heet, maar goed jullie snappen wel wat ik bedoel). Maar die zit dus niet meer aangesloten (zo heb ik hem gekregen) maar die wil ik nu dus weer aan gaan sluiten Hebben jullie nog tips over hoe ik die moet gaan aansluiten? ik heb namelijk het boekje niet. Kan ik nog ergens zo'n manual downloaden?

muchos gracias

Wat voor type mobo heb je exact> Of had je dit al ergens vermeld?

Mvg Patrick

het stond op pagina 1 helemaal onderaan

Moederbord is van IBM, product 627627G serie nummer is m081s7i9w31

Er was niets te vinden op het web of bij IBM.
Inmiddels ben ik er achter dat het 6276 27G moet zijn.
Dit vond ik.

Laatst bewerkt:
Die had ik ook al gevonden, maar daar word ik niet veel wijzer van.

Wat kan er fout gaan als ik zo'n stekkertje verkeerd aansluit?
Er zitten namelijk heel veel van die pennetjes op het moederbord. Maakt het wat uit op welke pennetjes ik ze aansluit?

Meestal staat het er bij als je goeie ogen hebt.
Ook zijn de stekkertjes vaak verschillend dus passen ze soms alleen maar in enkele.
Ik ben niet zo technisch dus ik zou het proberen :D Of jij dat ook durft... Moet je toch een techneut afwachten.

Het staat wel op de stekkertjes wat het is, maar niet op het moederbord. Dan maar hopen dat een techneut dit leest.

Dus dit is je PC manual 6276 27G ? zoja je kan die kabeltjes niet op je moederbord aansluiten, wel op een insteek kaart van extra USB /Geluid

hoe kan het dan dat het er wel op zit terwijl die insteekkaart er niet in zit? Er staat inderdaad niks over in de manual. Maar het zal toch ooit aangesloten moeten zijn? deze pc is namelijk niet van mij. Ik zal die persoon morgen even bellen om te vragen hoe het zit.

Hier ben ik dan weer, waarschijnlijk voor het laatst over dit onderwerp. Het panel heeft het nooit gedaan. Er zit een andere kast om heen. Dus die connectors kunnen idd nergens aangesloten worden.

Heb toch nog een vraag, ik heb nu dus een nieuwe voeding nodig, is dit wat? http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=TN3Q02&

Ik wil jullie nogmaals allemaal bedanken voor jullie hulp en dit is zeker een goed forum. Ga zo door.

m.vr.gr.

Laatst bewerkt:
het is zo dat je moederbord het moet ondersteunen.het ziet er hetzelfde uit als de stekkertjes van je aan en uit switch...het kan ook in de vorm van een blokje dat je maar 1 aansluiting heb (alles aan mekaar) meestal zit het ook in de buurt van ja aan uit swich aansluiting. Dit is overgens vaak verschillend bij moederborden maar meestal zit de + en - in midden en de gnd onder en aan beide kanten het zelfde.

succes mog het niet lukken dan hoor ik graag van je:o

bedankt voor je reactie,

ik heb die mensen nog is gesproken en die kast die er omheen zit is niet de originele. Dus het heeft nooit gewerkt en zit daar voor de sier. Heb inmiddels ook al een voeding gekocht. een Huntkey 350w atx.

m.vr.gr.

Wat betreft windows xp installeren,
Wat je moet doen is gewoon de setup cd opnieuw laten op starten en dan kiezen voor installatie.
En dan komt het wel goed.:thumb:

robocop zei:
Wat betreft windows xp installeren,
Wat je moet doen is gewoon de setup cd opnieuw laten op starten en dan kiezen voor installatie.
En dan komt het wel goed.:thumb:

??????

Wat je het beste kan doen:

voer een grondige format van je hd uit.
Of je geheugen module is kapot.

robocop zei:
Wat je het beste kan doen:

voer een grondige format van je hd uit.
Of je geheugen module is kapot.

Wanneer je nu eens de moeite zou nemen om de hele thread door te lezen, had je tot de conclusie gekomen, dat dat probleem al opgelost is.

Mvg P

Wanneer je nu eens de moeite zou nemen om de hele thread door te lezen, had je tot de conclusie gekomen, dat dat probleem al opgelost is.

Je vraagt nogal wat. :confused: We doen het wel allemaal vrijwillig hoor en iets nog een keer schrijven moet voor jou toch ook niet zo erg zijn. :confused:

Elisa zei:

Je vraagt nogal wat. :confused: We doen het wel allemaal vrijwillig hoor en iets nog een keer schrijven moet voor jou toch ook niet zo erg zijn. :confused:

Hierin ben ik het niet met je eens. Wanneer ik van plan ben om iets toe te voegen aan een thread, omdat ik denk dat ik een opl. weet, neem ik de moeite om de thread door te lezen.

Alleen naar de Titel van de thread kijken, en dan zomaar een antwoord plaatsen is wel erg kortzichtig.
Maar goed, ieder hierin zijn eigen mening.:thumb:

Groetjes Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan