Kan Windows7 64 bits op elke PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zatopek

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2005
Hoi,

Ik wil op mijn PC een dual Boot met Windows7 64 bits hebben. Er staat nu nog enkel XP 32 bits op. Wat is de criteria om 64bits te kunnen gebruiken? Is dat het moederbord of is dat het geheugen of de processor of een combinatie van deze componenten?

Ik heb 4Gb intern geheugen, das wel mooi natuurlijk :cool: Type processor en moederbord weet ik niet uit mijn hoofd. Ik typ dit bericht op mijn laptop, zal dat straks ff bekijken.

Heel graag alvast uw reacties.

Groeten,
Zatopek

Je hardware moet wel geschikt zijn voor 64bits, anders gaat het niet lukken. Denk bijvoorbeeld hierbij aan de processor en moederbord.

Je hardware moet wel geschikt zijn voor 64bits, anders gaat het niet lukken. Denk bijvoorbeeld hierbij aan de processor en moederbord.
Ik heb nog even gekeken naar de componenten.

Het betreft een Intel Pentium Dual Core E2200 processor, een Fujitsu Siemens MS-7350 VP Motherboard en de al eerder genoemde 4Gb intern geheugen.

En ik wil dus hierop Windows7 installeren i.c.m. XP 32bits welke er nu reeds opstaat. Als dat allemaal gelukt is wil ik er nog Linux Ubuntu op zetten....................

Heel graag uw reacties of dit allemaal kan.

Ik ben er al achter. Het gaat voornamelijk om de processor en die is bij mij geschikt voor 64 bits

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan