Kan Word- en Exceldocumenten niet openen in Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Missie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2007
Sinds een paar weken kan ik de documenten van Word en Excel niet meer openen in de Verkenner. Bij powerpointbestanden lukt het wel, maar bij Word en Excel duurt het even voordat er wat gebeurt, daarna komt er een leeg wit scherm en als je dit afsluit, komt de mededeling: "Dit programma reageert niet". Via Word en Excel kan ik de bestanden gelukkig nog wel openen. Ik heb Office 2003 Professional nogeens geïnstalleerd, maar dat mocht ook niet baten. Wie kan mij helpen?

Hoi,

Heb je de afgelopen tijd nog andere programma's geinstalleerd? Of updates gehad?
Zoja welke, misschien komt het daardoor.

Bedankt voor je reactie!
Nee, voor zover ik kan nagaan heb ik geen programma's geïnstalleerd de laatste tijd. Wel de gebruikelijke automatische Windowsupdates, maar ja, dat moet toch kunnen...
Ik heb al geprobeerd om systeemherstel toe te passen in de tijd, dat alles nog normaal werkte, maar dat is steeds niet mogelijk, omdat er geen veranderingen in het systeem zijn aangebracht. Tja, dan weet ik het ook niet meer...

Hoi,

Office helemaal verwijderen, de-installeren en daarna weer installeren. Kan je proberen. ontzettend veel werk is het niet. Wel even zorgen dat als je met macro's werkt dat je die veilig steld.

Misschien helpt het.

Grz:D

Gelukt!

Hoi,
Het heeft even geduurd, maar hier ben ik weer. Ik moest nl. Office van m'n werk meenemen en dat vergat ik steeds. Maar vandaag dacht ik eraan! Het advies opgevolgd om alles te deïnstalleren en weer opnieuw te installeren en ziedaar: het werkt! :thumb:
Dus hartelijk dank voor het meedenken!

Tja, helaas, daar ben ik weer... Net na het opnieuw installeren van Office werkte alles prima, maar nu enkele uren later (nadat ik de computer weer heb opgestart) merk ik, dat het euvel weer is teruggekeerd. Wie heeft er nog een goed idee?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan