kan word excel powerpoint niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

desmetgeert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2003
toevoegsel aan 1st bericht

de pc wordt goed opgestart met windows 98 maar als word of excel en powerpoint moet worden opgestart alsook als ik defragmentatie en schijfcontrole wil uitvoeren wil de pc het niet uitvoeren .
er is ook een antievirus van norton aanwezig dat vandaag zelfs nog geupdate is maar hij vindt geen virus . dank u voor de medewerking.
Namens Desmet Geert

Ik beschik over een pentuim 2 met 128 ram , en geeft telkens de foutmelding : De snelkoppeling die u verwijst is niet beschikbaar controleer of de schijf is geplaatst of netwerkverbing beschikbaar is .
zelfs met netwerkverbing wordt excel word en powerpoint niet opgestart .
over mijn office kan ik verlopig niets meer van vertellen ik ben het aan het uitzoeken over de origine cd-rom beschik ik niet. het is een pc dat uit een loterij komt en geen software bijgelevert.

Laatst bewerkt:
Norton vindt niet alles altijd!! Kun je wat meer info plaatsen over PC, welke Office jij gebruikt, waarom werkt defragmentatie niet (krijg je 1 foutmelding of wat?), zit Office wel in je lijst Software (en zo ja, heb je CD van Office?)

Groetjes
Falco

binnen gekregen via attendeer beheerder

-------------------
aanpassing is gebeurt ik zoek nog verder uit naar mijn office .
alvast van harte bedankt.
Namens Desmet Geert
--------------------------------

@ desmetgeert,

Klik de volgende keer op reageer op bericht dan komt je antwoord onder de andere te staan.
Attendeer beheer is om misstanden te melden.

Ik denk dat je Office programma’s beschadigd zijn. Omdat je geen CD hebt van Office zit je nu met 1 probleem = je kan Office niet herstellen.
Wat betreft Norton je moet niet zo zeker zijn dat je virus vrij bent.
Start de PC op in veilige modus en laat Norton dan op virussen controleren.
Leeg ook de volgende mapjes (ze staan in Windows): Geschiedenis, Cookies, Temp, Recent en Temporary Internet Files. Probeer daarna in veilige modus dat schijfcontrole + defragmentatie uit te voeren.

Terug naar Office: zoek iemand dat 1 CD heeft van Office 97. Zonder CD kun je niet herstellen.

Groetjes
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan