kan Word niet meer openen, wie helpt mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

tanjat

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2005
Berichten
11
Sinds een paar dagen kan ik Word niet meer openen. Als ik dat probeer krijg ik een vesnter in beeld dat zegt:
The feature you are trying to use is on a d-rom or other removable disc that is not available. Insert the Microsoft Office XP Professional with front page diskand click OK. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik kan ook geen bestanden van anderen meer openen als ze mij die toesturen. En ik heb Word nodig voor mijn opleiding. Zit een beetje vast dus, wie weet wat ik moet doen?

Tanja
 
Lijkt mij dat Word op de één of andere manier verwijderd of beschadigd is. Er zit volgens mij niks anders op dan opnieuw te instaleren!
 
Hoe kan ik dat opnieuw installeren? een vriend van mij heeft ooit XP op mijn pc gezet en dat was ene heel pakket. Hoe kan ik Word los installeren? Ik heb het zelf niet ergens op cd staan ofzo.
Tanja
 
misschien in je kennisen kring die een office pakket hebt.
of je buren misschien
 
wat je ook kan proberen is een systeem herstel.
kies een datum uit toen word het nog deed en dan hopen dat alles weer werkt
 
Het zal toch de enige oplossing zijn ben ik bang. Kijk even in je omgeveing of iemand het voor je heeft.
Helaas mogen wij het je niet aanbieden via dit Forum!
 
Opnieuw installeren is niet nodig, je moet gewoon ff het CD-tje in het station stoppen en de setup zijn gang laten gaan.

Moet je wel de CD hebben natuurlijk..
 
en kan iemand me nog even uitleggen hoe zo'n systeemherstel werkt? alvast bedankt!
Tanja
 
Geplaatst door XP_PC
Opnieuw installeren is niet nodig, je moet gewoon ff het CD-tje in het station stoppen en de setup zijn gang laten gaan.

Moet je wel de CD hebben natuurlijk..


nog steeds een kater
ze zegt dat ze die spullen niet heeft:D
 
Geplaatst door tanjat
en kan iemand me nog even uitleggen hoe zo'n systeemherstel werkt? alvast bedankt!
Tanja

ga naar start/programma's/bureauacc./systeemwerkset/systeemherstel.
klik daar op en de weg wijst vanzelf
 
Geplaatst door goldvinger



nog steeds een kater
ze zegt dat ze die spullen niet heeft:D

1. Ik had geen kater
2. So? Ik zeg alleen dat je het niet opnieuw hoeft te installeren. En in beiden gevallen heeft ze de CD nodig.
 
Geplaatst door XP_PC


1. Ik had geen kater
2. So? Ik zeg alleen dat je het niet opnieuw hoeft te installeren. En in beiden gevallen heeft ze de CD nodig.

maar de cd heeft ze niet.

en niet boos worden hoor.
het was maar een geintje:)
 
Geplaatst door goldvinger


maar de cd heeft ze niet.

en niet boos worden hoor.
het was maar een geintje:)

Again; so? Dan werkt jullie methode evenmin ;).

Ik ben niet boos :).
 
Nou, ik heb dus een system restore gedaan maar dat was niet zo'n goed idee want toen kreeg k ene virus terug die ik vorige week met moeite had verwijderd dus heb ik het maar weer teruggedraaid naar hoe het was. Een vriend van mij zei alles nog op disc te hebben dus die zal ik vanavond even proberen. Moet goedkomen en als het niet lukt ben ik hier wel weer.
Bedankt voor de tijd!!!

Tanja
 
verwijder dan ook even al je herstelpunten.
want als daar nog virussen in zitten heb je daar toch niks aan en in principe staan dus die virussen nog steeds op je pc.
welliswaar in een backup maar als ik jou was zal ik ze gewoon weer verwijderen.

dit doe je als volgt:
rechtermuisknop op deze computer/eigenschappen/systeemherstel.

zet nu een vinkje voor systeemherstel op alle stations uitschakelen en klik op toepassen en oke.
je pc opnieuw opstarten.

dan nu weer het zelfde doen alleen weer het vinkje weghalen en de pc weer opnieuw opstarten.

nu zijn al je herstelpunten weg dus ook al je virussen.
als je vanavond word weer heb ingesteld kan je weer handmatig een herstelpunt maken.

als er dan weer wat aan de hand is kan je altijd weer terug naar jou herstelpunt.

ps. de pc maakt om de zoveel tijd ook een systeempunt aan dus daar kan je later dan ook mee werken


succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan