Kan word niet openen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Weet niet wat er aan de hand is maar kan opeens geen Word-bestanden meer openen.

Krijg ook geen foutmelding. :( :(

Zou iemand misschien weten wat er aan de hand is....

Kan je wel een document openen als je eerst word opent en daarna bestand>openen?

Had dat nog niet geprobeerd zal het eens proberen.

Nou geprobeerd..

Word start wel gewoon op maar als ik dan dat bestand aanklik verdwijnt alles weer.:( :(

Dat is raar:confused:.
ga naar start>configuratiescherm>vormgeving en thema's>mapopties>bestandstypen. Zoek daar bij extenties is naar DOC. Wat staat daar voor programma om het bestandstype te openen?

Is dat het zelfde als in explorerscherm bij extra>mapopties>bestandstypen dan op doc klikken en kijken wat hij onderaan zegt openen met .. dan staat daar wordpad mfc toepassing

Ja dat is hetzelfde.
Ik begin nu een beetje te twijfelen vandaar deze vraag:
Heb je Microsoft Word of alleen Wordpad?

Maak even een testdocumentje. Gewoon naar word gaan een tekst of een paar letters typen en opslaan. Probeer dan maar te openen.

Geplaatst door Danz
Is dat het zelfde als in explorerscherm bij extra>mapopties>bestandstypen dan op doc klikken en kijken wat hij onderaan zegt openen met .. dan staat daar wordpad mfc toepassing

Wordpad is iets anders dan Word. Verander dat dus (selecteren, op "Wijzigen" klikken, Microsoft Word selecteren).

Heb je Microsoft Word of alleen Wordpad?

RVE123 ik heb wordpad die ander is toch van de office cd?

Wordpad is iets anders dan Word. Verander dat dus (selecteren, op "Wijzigen" klikken, Microsoft Word selecteren).

Buffy die staat er niet tussen

Wordpad en Word zijn twee verschillende programma's. Ik had het idee dat het om Word (niet Wordpad) ging.
Word staat inderdaad op de office-cd.

Maar ik heb geen word van office meer maar die file is wel daar mee gemaakt ..zou dat oorzaak kunnen zijn ?

Dat zou goed kunnen. Als jij een word file hebt en je hebt word verwijderd en wilt nu dat bestand in wordpad openen kan dat problemen geven.

Geplaatst door buffy
Met Wordpad kun je normaliter wel word-documenten (*.doc) openen.

Maar probeer het eens met de (gratis) Word viewer
Normaal kan dat wel maar ik denk dat het een beetje ontregelt is doordat Word er heeft opgestaan en later is verwijderd, maar goed kans dat die viewer wel werkt. Die is er tenslotte voor.

Joehoe hij doet het weer.. :thumb: :thumb: :thumb:

REV123 en Buffy hartstikke bedankt..:love: :love:

Graag gedaan

Vergeet niet om op ''vraag is opgelost'' te klikken (rechtsonderin).

EDIT: Wel me naam goed typen:evil: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan