Kan XP MCE niet starten en verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grego

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2006
Berichten
4
Ik heb XP Media Center op mijn pc staan, maar tijdens het aanmelden zegt hij dat ik me moet registreren voor ik me kan aanmelden, als ik op Ja druk komt er een foutcode, en kan ik niet aanmelden, als ik me windows XP Home edition cd er in doet boot hij de cd niet en start hij gewoon op met Media Center,

Weet iemand hoe ik XP Home Edition op een andere manier kan installeren of Media center kan verwijderen ?

Ik heb geen floppy drive meer.

Alvast bedankt,

gregory
 
Ik krijg het aanmeldscherm met Administrator:

Als ik op OK druk duurt het 5 minuten en dan krijg ik het volgende scherm:

Dit exemplaar van Windows moet bij microsoft worden geactiveerd voordat u zich kunt aanmelden. Wilt u windows nu activer JA NEE

Als ik NEE druk kom ik weer in het aanmeldscherm

Als ik Ja druk kom ik in de foutmelding:

Als gevolg van een probleem kan winows de licentie voor de computer niet nauwkeurig controleren.Foutcode: 0x80004005 dan druk ik op OK en kom weer terug in het aanmeldscherm met administrator
 
Is er geen mogelijkheid op een of andere manier, mijn vorige orginele windows terug te installeren (ook al boot hij hem niet in het begin)?

grego
 
Vraagje als je opstart kan je dan niet kiezen tussen XP en WMC.

Kwestie van Boot.ini aanpassen

Downgraden gaat niet helaas,voorzover ik weet
 
Nee,

Ik heb toen mijn partitie van XP Home Edition verwijdert en toen XP Media Center opnieuw erop gezet, maar daar kom ik nu niet meer in.Dus kan ook niets meer aanpassen.
 
Die WMC is iligaal vandaar de fout.

Wordt het een nieuwe installatie,helaas

Of op andere partitie zetten als je die hebt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan