Kan xp niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 2 harde schijven in mijn pc zitten en op beide heb ik het probleem lijkt me sterk dat ze beiden op hetzelfde moment zijn gecrashed. :eek:
Anders heb ik best wel een probleem.
Maar ik zal dat memtest eens proberen zien wat de resultaten zijn erg bedankt nu kan ik weer verder knutselen. ;)

Ik heb er zelf ook 2 HD intern en 2 HD extern, maar windows zoekt tijdens de instal
altijd als eerste naar de primaire master en gaat dan zo lager.

Mvrg Qubus

Maar dan moet ik mijn primary eruit halen en mijn 2e schijf op master zetten dan moet hij het toch wel doen?
Vorige keer had ik namelijk mijn primary uitgehaald maar ik ben vergeten mijn 2e op master zetten(hij herkende de harde schijf verder wel).
Maar als hij niet weet als die andere er is moet hij het gewoon doen lijkt mij.

Edit:
Mijn fout ik heb SATA die hebben geen masters of slaves dus ik ben weer terug bij af.

Laatst bewerkt:
Wat je ook kan proberen is, in je bios de Raid driver op disabled te zetten waardoor
de Sata over genomen wordt door de PCI IDE driver met alle voordelen van de Sata,
tenzij je draait met Raid 0 of 1. Maar ik zou toch als eerste het geheugen even testen
dat kost je niets en duurt maar 2 a 3 minuten.

Mvrg Qubus

Laatst bewerkt:
Ok ik heb de fout mijn RAM was dus stuk.
Ik heb dit namelijk gedaan: ik had 3 RAM kaarten in me PC zitten 1x 1gb 2x 512mb
ik heb nu 1 van 512 in zitten en alles doet het. :D

Dan zat ik toch goed met het geheugen, dezelfde storing als dat ik had alleen bij mij
was alles nieuw en dan zoek je de fout niet in het nieuwe spul.
Heb je Mem86 gebruikt.???

Qubus

Ik had hem wel gedownload maar niet gebruikt maar ik weet wel zeker dat de fout daar zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan