kan yahoo mail link naar website niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

adavandijk

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2012
Berichten
27
Ik kan sinds enige weken mijn mail niet meer goed bekijken. Als ik een mail krijg waarbij een link vermeld staat naar de website kan ik deze link niet gebruiken en moet ik via chrome de website opzoeken.
Ik gebruik yahoo mail en heb windows 7. Meestal gebruik ik google chrome maar ook bij ie9 werkt het niet
 
Hallo Ada. Je zou dit eens kunnen proberen of resetten van IE helpt: Ga naar menu extra, dan internetopties. Vervolgens ga je naar de tab Geavanceerd. Dan de knop 'opnieuw instellen'. :)
 
Hallo Ada. Je zou dit eens kunnen proberen of resetten van IE helpt: Ga naar menu extra, dan internetopties. Vervolgens ga je naar de tab Geavanceerd. Dan de knop 'opnieuw instellen'. :)

Ik geloof dat het verholpen is dank je wel voor het reageren
 
Oke dat zou mooi zijn. Ik denk het ook. Kijk het a.u.b. even aan en zet dan de vraag in je eerste bericht, op de blauwe balk als opgelost. Zodat anderen met hetzelfde probleem hier op kunnen zoeken. Groetjes Manamana en graag gedaan. ;)
 
:( Jammer maar helaas probleem bestaat nog steeds.


Oke dat zou mooi zijn. Ik denk het ook. Kijk het a.u.b. even aan en zet dan de vraag in je eerste bericht, op de blauwe balk als opgelost. Zodat anderen met hetzelfde probleem hier op kunnen zoeken. Groetjes Manamana en graag gedaan. ;)
 
Het valt me wel op dat ik in postvak in wel meestal kan reageren op een link en in mijn spam map niet. Is dit normaal?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan