kan zoekpagina niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snakeman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
beste mensen,

Als ik een internet pagina open maak niet uit welke dan geeft hij aan "de zoekpagina kan niet worden geopend''.
ik heb internet explorer opnieuw geinstaleerd maar geeft nog steeds de zelfde foutmelding!
kan iemand mij helpen ik heb windows 98se.

mvgr,

Thuur

Heb je je firewall goed geconfigureerd, en welke instellingen heb je bij je internet explorer?

aan de firewall heb ik niks veranderd en mijn internet instellingen staan goed (nooit iets aan veranderd)
bij lan instellingen niks aangevinked

Als je een andere browser installeerd, kun je dan wel internetten,

bijvoorbeeld Firefox

Ik heb dit ook gehad, en kon toen mijn Internet Explorer niet meer gebruiken, het was waarschijnlijk een virus werd mij toen verteld, nu werk ik dus met Firefox

nope werkt niet geeft aan ''controleer alstublieft de naam en probeer het opnieuw" raar?

Dan ligt het in ieder geval niet aan je browser, heb je andere programma`s die verbonden zijn met het internet, en doen die het wel?

Anders moet je je internet verbinding even controleren

Geplaatst door Snakeman
beste mensen,

Als ik een internet pagina open maak niet uit welke dan geeft hij aan "de zoekpagina kan niet worden geopend''.
ik heb internet explorer opnieuw geinstaleerd maar geeft nog steeds de zelfde foutmelding!
kan iemand mij helpen ik heb windows 98se.

mvgr,

Thuur

Kijk eens bij apparaatbeheer of je netwerkkaart geen foute meld, en is dit plotseling gekomen of na een herinstall?
anders even via internetopties je internetverbinding opnieuw installeren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan