Kann URL in E-mail bericht niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NAPOnummer880

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2003
Berichten
55
Kan via MS outlook geen URL die in E-mailbericht voorkomt openen.
Krijg melding:
"Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder."

Via een herstelpunt, ik ben tot juni teruggegaan, lukt het mij ook niet om via systeemherstel alles terug te zetten.

Misschien heeft iemand een oplossing.
 
Ook vanuit andere office 2003 programma's als WORD kan ik geen link openen.
Vanuit IE6 werkt alles prima.

Zo een oplossing kunnen zijn om office 2003 opnieuw te laden?

Wel heb ik Firefox gebruikt en daarin begon het probleem.

nl de melding:

"Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder."
 
Heb iets dergelijks hier gevonden. Heb je overigens al gekeken of dit wel goed staat? 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen)

Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.
 
Ook de link (woordje hier in de eerste regel) gelezen?
 
In een andere forum had een meisje precies hetzelfde probleem. Zij had IE6 met updates opnieuw geinstalleerd en nu doen de links het wel. Misschien ook het proberen waard? Succes.

Maximillion
 
opgelost

Na nr 2 t/m 7 te hebben uitgevoerd, (2x) klikte ik op een URL in MS Outlook, helaas het werkte niet. De PC opnieuw opgestart en.. het werkte wel. Ik kreeg bij het opstarten het verzoek of ik IE als standaard browser wilde hebben. klikte op ja en het werkte.

Ik moet nu nog wel even nadenken of ik de browser van Firefox weer installeer, daarmee zijn de moeilijkheden begonnen.

Hartelijk dank voor de tips.

Gerard

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan